دوباره زندگی کن؛ داستان مردی که تسلیم نشد و یک برند را دوباره زنده کرد

0

حجت‌الله بغدادی مردی است که اهل تسلیم شدن نیست. ۸ سال در شرکت عمران کار کرد و چند سال بعد از تعطیلی آن، دوباره این شرکت تولیدکننده لوازم بدنسازی را راه‌اندازی کرد؛ «عمران نوین».

داستان غم‌انگیز بسیاری از کارخانه‌ها و تولیدی‌های کوچک و بزرگ این است که در فضای اقتصاد پرتلاطم ایران بسیاری از آن‌ها ورشکسته یا مجبور به تعطیلی می‌شوند. شرکت عمران که اولین تولیدکننده لوازم بدنسازی در ایران بود که به دلیل مشکلات اقتصادی و مدیریتی تعطیل شد. خجت‌الله بغدادی که ۸ سال در این شرکت کار کرده بود مثل باقی کارگران و کارمندان چند سالی در جاهای دیگر مشغول به کار شد تا این که به صورت اتفاقی بعد از چند سال حمید آقاپور، فرزند بنیان‌گذار شرکت عمران را دید و همین جرقه‌ای شد برای راه‌اندازی مجدد شرکت عمران با نام «عمران نوین».

شرکت عمران تعطیل شده بود اما حجت‌الله بغدادی تسلیم نشده بود و با عزمی راسخ ۶ سال پیش کار را شروع کرد و آرام آرام مسیر پیشرفت را طی کرد تا از خاکستر برند «عمران»، «عمران نوین» را بسازد و دوباره آن را زنده کند. در ابتدای این مسیر مشکلات فراوان بود اما صبر حجت‌الله هم کم نبود. داستان از آنجا شروع شد که برادر حجت بغدادی دیوار را به او معرفی کرد و آرام آرام فروش بیشتر شد.

مقاله مرتبط:

داستان حجت‌الله بغدادی و حمید آقاپور را از زبان خودشان بشنوید:

اگر شما هم داستان جذابی مرتبط با فعالیت در دیوار دارید خلاصه‌ای از آن را برای صفحه اینستاگرام divar.official دایرکت کنید یا با شماره ۰۲۱-۴۳۰۰۰۳۰۰ تماس بگیرید و پیام صوتی بگذارید تا با شما تماس بگیریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.