پرتکرارترین دلایل حذف آگهی در دیوار کدامند؟

45


شاید برای شما هم اتفاق افتاده که روی دیوار چیزی را آگهی کنید اما آگهی شما حذف شود. اگر این اتفاق برای شما پیش آمده حتما بارها از خود سئوال کرده‌ای که دلیل این امر چه می‌تواند باشد
ما در این مطلب قصد داریم ۵ دلیل مهم حذف آگهی در سایت دیوار را به شما بگوئیم تا رعایت آن  به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی آگهی خود را ثبت کنید.
پس از حذف و یا عدم انتشار، دلیل آن از طریق ایمیل پستچی «دیوار»، به آدرس ایمیلی که در آگهی ثبت کرده‌اید، ارسال می‌شود؛ بنابراین برای اطلاع از این موارد حتما در زمان ثبت آگهی از صحیح وارد کردن آدرس ایمیل خود مطمئن شوید.

آگهی تکراری است
طبق قوانین «دیوار» امکان انتشار آگهی با محتوای مشابه وجود ندارد. درصورتیکه می‌خواهید مجددا آگهی مشابهی با آگهی‌های گذشته خود ثبت کنید باید ابتدا آگهی قبلی خود را از روی «دیوار» حذف کرده و پس از ۲۴ ساعت آگهی جدید را ثبت کنید. راهنمای حذف آگهی بصورت کامل در بخش «چگونه آگهی خود را حذف کنم؟» آمده است. این قانون با تکیه بر بازخورد کاربران و به‌منظور بهبود تجربه‌ کاربری وضع شده‌اند.

تبلیغ سایت و درج وب‌سایت و شبکه اجتماعی در دسته خدمات و با پرداخت هزینه لینک امکان‌پذیر است
درصورتی‌که قصد دارید آدرس وب‌سایت و یا شبکه‌های اجتماعی خود را در آگهی خود قرار دهید، این امکان تنها در دسته «خدمات» امکان‌پذیر است. در دسته «خدمات» امکانی فراهم شده است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه، آدرس وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را در فیلدهای آگهی قرار دهید. این گزینه امکان ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهید که بازدیدکنندگان با کلیک بر روی آن به‌صورت مستقیم به آدرس ذکر شده فرستاده می‌شوند و دیگر نیازی به جست‌وجو و یا کپی کردن آدرس نیست.

درج مکرر آگهی مشابه در بازه کوتاه
در صورتی‌ که شما به‌صورت هم‌زمان چند آگهی مشابه را ثبت کرده باشید با این پیغام روبرو می‌شوید. همچنین پس از حذف آگهی تا ۲۴ ساعت قادر به ارسال آگهی با محتوای مشابه با آگهی حذف‌شده نیستید و در طول این زمان اگر اقدام به ثبت آگهی مشابه نمایید با پیغام «درج مکرر آگهی مشابه در بازه کوتاه» روبرو می‌شوید.

دسته‌بندی اشتباه است
برای سهولت در جست‌وجو و دسترسی کاربران «دیوار» به آگهی‌ها، دسته‌بندی‌هایی به‌وجود آمده‌اند. در هنگام ثبت آگهی با توجه به ماهیت محصول یا خدمت خود دسته‌بندی مشخصی را انتخاب می‌کنید، برای آگاهی بیشتر از دسته‌بندی‌های «دیوار» می‌توانید بخش «دسته‌بندی مناسب آگهی من چیست؟» را مطالعه کنید. پس اگر در هنگام ثبت آگهی دسته‌بندی خود را اشتباه انتخاب کرده باشید آگهی شما با این عنوان که «دسته‌بندی اشتباه است» رد می‌شود.

هر آگهی در یک شهر قابل انتشار است
طبق قوانین «دیوار» شما تنها می‌توانید هر آگهی را در یک شهر منتشر کنید. در صورتی ‌که آگهی منتشر شده‌ای بر روی «دیوار» دارید و می‌خواهید آگهی مشابه‌ای در شهر دیگر نیز منتشر کنید، آگهی شما با پیغام «هر آگهی در یک شهر قابل انتشار است» رد می‌شود.

اگر هیچ کدام از دلایل بالا برای آگهی شما صادق نبود و یا آگهی‌تان به دلیل دیگری حذف شده بود، این موضوع را از طریق گزینه «ارتباط با پشتیبانی» در پایین صفحه با ما مطرح کنید.

45 نظرات
  1. امیرحسین می‌گوید

    دلیل حذف بخاطر آگهی تکراری‌تون خیلی مسخره است
    وقتی من میخوام آگهی دو محصول متفاوت که عنواین و تصاویر متفاوتی دارن رو ثبت کنم، فقط به دلیل مشابه بودن سبک توضیحات آگهی های بنده رد میشه
    در حالی که اصلاً محصول، عنوان و تصاویر کاملاً مغایر با آگهی های دیگه هست.
    این اتفاق به مراتب پیش اومده و مشخص نیست کار کدام ناظر هست، تنها راه چاره هم این هست در ساعات مختلف سعی به ارسال مجدد آگهی کنیم تا نهایتاً ثبت بشه.
    امیدوارم یک کد ناظر برای گزارش دادن قرار بدید تا ریشه مشکل پیدا بشه.

    1. رضاحدادیان می‌گوید

      دوست عزیز این ها تعریف شده هست و ربات تائید و یا رد میکنه

  2. مسعود می‌گوید

    موافقم

  3. مهرداد می‌گوید

    اگر ناظر ها کد داشته باشند خیلی خوبه چون مثلا آگهی رو که چند روزه با عکس نمایش داده میشه بعد چند روز وقتی ویرایشش میکنی عکسشو حذف میکنه خوب اگه عکس مشکل داره پس ناظر اولی باید بگه تا مشکلو حل کنیم نه سلیقه ای باشه یک ناظر عکستو قبول کنه اون یکی حذف

    1. سوگول می‌گوید

      حالا تکلیف هزینه ایی ک بابت آگهی مون کردیم و دیوار رد کرده چی میشه؟؟؟؟

  4. سید انصار می‌گوید

    بیشترین علت حذف بیسوادی اپراتور هاتون هستن که معلوم نیست چند کلاس درس خوندن. اگهی زدم کناف اتوبوسی رد شده دلیل: اگهی خود را در قسمت خودرو وارد کنید. از کجا میارید بی سوادارو؟

    1. بهزاد می‌گوید

      والا من الان چند ماهه نمیتونم آگهی بزارم دیوار اگه کسی راهشو میدونه این شمارمه ۰۹۳۵۴۲۹۶۴۳۹ بهزاد

      1. مدیر سایت می‌گوید

        دوست عزیز پشتیبانی دیوار می‌تواند به شما کمک کند. لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

  5. فرانک فرخجسته می‌گوید

    باسلام مدیریت محترم والا بنده اهل فضای مجازی نیستم سایت شمارا برای انجام سریعتر کارمان انتخاب کردیم چون آگهی مان را پخش نکردید.دهه پنجاهی

  6. مجید رحیمی می‌گوید

    من معتقدم دیوار باید یک پروتکل و آئین نامه بسیار جامع با کمک اساتید و صاحب نظران زمینه های مختلف برای خود تدوین کند و آنرا کاملا به ناظران خود و همچنین آگهی دهندگان اطلاع رسانی کند و از ناظران خود به جد بخواهد که طبق آنرا دستورالعمل و آئین نامه عمل کنند نه نظرات و تصورات شخصی خود در ضمن بجای یک ناظر برای تایید هر آگهی از چند ناظر استفاده کند و اولویت بر بیشترین رای ناظر ها باشد مثلا ۵ ناظر برای یک آگهی نظر بدن و رای اکثریت لحاظ بشه و اینکه باید علاوه بر تیز بین بودن و زرنگ بودن ناظر باید روشنفکر و دارای دید باز و معلومات بالا باشد

    1. فاطی می‌گوید

      مگه بیکارن پنج نفر واسه یه آگهی

  7. S می‌گوید

    سلام
    چرا باید تو یه بسته بندی در ماه ۵ تا اگهی بزاریم؟
    خب من کارم اینه وقتی میخوام تو همون بسته بندی اگهی بزارم میگه منتظر پرداخت و اگهیم ثبت نمیشه
    این کارتون خیلی مسخره شده
    اول اینجوری نبود اصلا

  8. بنده خدا می‌گوید

    سلام
    منم دقیقا همین مشکل رو دارم
    توی دسته کیف و کفش و لباس ، دو تا آگهی کاملا متفاوت ، با عناوینِ مختلف ، محتوای و عکسهای متفاوت گذاشتم ، رد کرد باین دلیل: آگهی تکراری است!!!!
    آخه …..ها ! کجای آگهی من تکراری بوده؟!
    ایمیل زدم به پشتیبانی دیوار ، ی ناظرِ احمق اومده ۱۰ بار ی سری پاراگراف های تکراری و از پیش آماده شده رو هی برام send میکنه

    1. مدیر سایت می‌گوید

      دوست عزیز می‌تونید با پشتیبانی دیوار تماس بگیرید تا شما رو دقیق‌تر راهنمایی کنند.

    2. رضاحدادیان می‌گوید

      عزیز ربات شماره تماس درج آگهی و چک میکنه و یکی باشه تکراری میزنه و حذف میکنه

  9. ناشناس می‌گوید

    با سلام من وقتی اگهی رو ثبت میزنم سریعا مینویسه مشکلی پیش آمده دوباره تلاش کنید علت چیه

  10. م ه ر می‌گوید

    سلام
    خسته نباشید
    می خوام تو یه شهر دیگه آگهی فروش ملک بزنم ولی دیوار اجازه نمیده خطا میاد که هر ملک فقط در نزدیکترین شهر باید ثبت آگهی بشه
    مثلا کسی که تو شماله تو بندر عباس نمی تونه آگهی فروش بزنه!
    از قسمت تنظیمات شهرو عوض میکنیم ولی چ ن موقعیت ملک رو باید درست ثبت کنی باز آگهی تو شهر خودمون پخش میشه
    چاره چیه؟؟؟؟

  11. کتایون می‌گوید

    با سلام
    امیدوارم از پیشنهادات و انتقادات مردم استفاده کنید و تیم پشتیبانی دیوار را بهبود بدید. من هم تجربه ی حذف آگهی رو بارها داشتم. مثل همه که پارتنر میخواستن منم اگهی زدم پارتنر فیلمنامه نویسی و آگهیم بارها رد شد و پیغام اینو میداد که با قوانین پلیس فتا مغایره! دو نفر انسان بالغ می خوان هم فکری کنند روی موضوعی چرا باید پلیس فتا با این موضوع مشکل داشته باشه؟ البته دست بعضی از کارشناسان دیوار درد نکنه که با روی خوش پاسخگوی اشکالات هستند و اونم سریع! لطفا قوانین مشخص تری برای رد شدن آگهی ها ارائه بدید. بارها آگهی تکراری رو خودم گزارش دادم ولی حذف نشده. ولی مال بعضی ها هم بزور تایید میشه با اینکه تکراری نیست!

  12. آنه شرلی می‌گوید

    با تمام مشکلاتی که دوستان گفتن موافقم رد شدن آگهی فقط بخاطر شباهت کمی بین دو آگهی یا اینکه در ماه ۳ تا آگهی بیشتر نمیشه گذاشت اینا خیلی کیفیت کارتون رو آورده پایین و یه سوالم داشتم که وقتی آگهی رو حذف میکنیم چرا کلا از آگهی های من پا ک نمیشه حذف میشه ها ولی پاک نمیشه کاش کلا پاک میشد چیه بدم میاد شلوغ پلوغ میشه

    1. مدیر سایت می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      دیوار به دلیل سوء‌استفاده‌هایی که شرایط درج آگهی می‌شد به اجبار قوانین خود را تغییر داد.
      از اظهار نظر شما سپاسگزاریم و آن را با همکاران فنی در میان خواهیم گذاشت

    2. پارسا قانعی می‌گوید

      چرا اگهی های تفنگ بادی را حذف کردید؟؟؟؟؟

  13. علی می‌گوید

    مال من میگه . دلیل رد شدن اگهی شما : امکان انتشار اگهی خرید قضیه چیه?

  14. سید محمد سرشار می‌گوید

    سلام.برای ثبت آگهی فروش خودرو بعد از طی دو مرحله پیام خطایی پیش آمد مجددا تلاش کنید م آید.علت آن چیست؟لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    1. مدیر سایت می‌گوید

      دوست عزیز احتمالات زیادی ممکن است در بازه زمانی تلاش شما برای ثبت آگهی رخ داده باشد. لطفا در صورت تداوم این مشکل با پشتیبانی دیوار تماس بگیرید.

  15. سلطانی می‌گوید

    با سلام و احترام
    سوالی داشتم
    برای تغییر دسته بندی آگهی بخش خدمات وقتی آگهی حذف میگردد وجه مجدد بایستی پرداخت شود یا اینکه میتوان از پرداخت قبلی استفاده نمود ؟

    1. مدیر سایت می‌گوید

      دوست عزیز، شرایط متفاوتی می‌تواند اتفاق افتاده باشد که هم نیاز به پرداخت وجود داشته باشد یا نیازی نباشد. لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

  16. آرمان می‌گوید

    سلام
    برای من مینویسه (امکان انتشار آگهی خرید بازی شما به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه وجود ندارد)
    با اینکه هیچ توهینی نکردم. لطفا جواب بدید
    با تشکر از شما

    1. مدیر سایت می‌گوید

      دوست عزیز این پیام به معنی توهین در متن آگهی شما نیست. بازی که شما آگهی کرده‌اید طبق قوانین مجوز خرید و فروش ندارد.

  17. شقایق می‌گوید

    کاملا موافقم

  18. رضاحدادیان می‌گوید

    من چند سالی هست از دیوار استفاده میکنم. و خدا رو شکر با راهنمایی و خواندن قوانین دیوار مشگلی نداشتم و خیلی وقتها تبلیغم مفید و پولساز بوده. منم بابت تشکر گاها آگهیم و نردبان میکنم یا فوری. که هم تبلیغم ب روز بشه و هم کمکی به ارتقای این اپلیکیشن باشم. فقط ی انتقاد دارم نسبت ب زمان ۲۴ ساعته درج آگهی اگر این نباشه بهتره. سپاسگزارم.

  19. مستانه می‌گوید

    سلام من طراحی چهره کار میکنم و همیشه آگهی توی دیوار می داشتم و عکس طراحیامو قرار میدادم نمیدونم تازگیا قوانینش تغییر کرده که هرچی آگهی میذارم همش عکسامو رد میکنه و بدون تصویر اگهیو میذاره دلیلش چیه؟؟؟؟
    من نه اسم یا ارمی یا تصویر بد حجابی میذارم دلیل رد شدنش چیه واقعا؟؟؟؟

    1. مدیر سایت می‌گوید

      دوست عزیز لطفا با پشتیبانی دیوار تماس بگیرید.

  20. ایمان می‌گوید

    برنامه دیوار واقعا خوبه ولی بعد از چند ماه وقتی اگهی میزاری توی دیوار عکساشونو پاک میکنه

  21. Mrooh می‌گوید

    با سلام تقریبا یک هفته است که سعی میکنم واحد آپارتمانم رو در گرمدره به فروش بگذارم ولی بعد از اینکه دو نفر تماس میگیرند سریعا این پیام اس ام اس میشه که”شهر انتخاب شده اشتباه است اگهی خود را در یکی از شهر های دیوار که نزدیک ترین فاصله را تا مکان ملک اگهی شده دارد انتخاب کنید” واقعا کلافه شدم لطفا راهنمایی کنید

    1. مدیر سایت می‌گوید

      دوست عزیز برای حل دقیق مشکل، با پشتیبانی دیوار تماس بگیرید.

  22. آزاد می‌گوید

    چرا آگهی تخته نرد تو دیوار ثبت نمیشه

  23. Emad می‌گوید

    سلام من آگهی در قسمت فروشگاه مغازه زدم ۱۰ تومنم پول واریز کردم آگهیمو رد کرد چجوری برگردونم

  24. Salehi می‌گوید

    سلام من یه آگهی با دیوار گوشی خودم گذاشتم برای داداشم و شماره موبایل اونو وارد کردم برای فروشش . الان می‌خواهم آگهی را حذف کنم تو دیوارم نیست تا حذف کنم ممنون میشم کمکم کنید با تشکر

    1. مدیر سایت می‌گوید

      دوست عزیز این آگهی به دلیل تخلف در ثبت آگهی، اجازه انتشار پیدا نمی‌کند.
      آگهی‌ شما هرگز در دیوار منتشر نشده است.

  25. علی می‌گوید

    سلام. من تعدادی مجله قدیمی برای فروش در دیوار آگهی کردم. شماره های موجود را در آگهی نوشتم اما بعد از انتشار آگهی در دیوار بعضی از شماره ها را بصورت * نشان میدهد. دلیل تبدیل شماره ها به * چیست؟ چطور این مشکل را رفع کنم؟ https://divar.ir/v/gXrHKSkI
    لیست من ناقص شده و کسی تماس نمیگیرد .

  26. امیرحسین دائمی می‌گوید

    الان من چیکار کنم ک همون آگهی ک پول دادم ثبت شد الان رد شده و پاک شده باز دوباره منتشر بشه
    والا ۱۴ ساعت کلا انتشار داشت بعد ویرایش کردم کلا پاک شد .لطفا آگهی منو ک هزینه ام کردم واسش رو دوباره انتشار بدین

  27. پیمان می‌گوید

    با این میزان بیخیالی که دارید و مثل اب خوردن اگهی مردم و بخصوص عکسایی که هیچ مشکلی ندارن را سلیقه ای پاک میکنید یعنی یک بار حذف میشه یک بار حذف نمیشه و کاملا مشخصه عیب از مدیریت ضعیف بر کارتون هست مطمئن باشید به زودی یه تیم قوی میاد با ذکر همین عیبهای شما در رسانه ها یه سایت میاره بالا و بدطور شکستتون میده

  28. مهرشاد خسروی مهر می‌گوید

    خداییش این چه سبک تایید و رد اگهی هاست
    یکی داره تفنگ و باروت و مهمات رو اگهی میکنه و کنارش یه چراغ قوه میذاره و عنوان مینویسه چراغ قوه ولی پااین اطلاعات سلاح و مهمات و قیمت میذاره و توعکس هم هر گ…. میفهمه اگهی موضوعش چیه جالبه تایید شده. بعد یه اگهی ساده رد میشه

  29. مهرشاد خسروی مهر می‌گوید

    یه ملک برا فروش گذاشتم و الان بعد از ده روز ملک دوم برا فروش گذاشتم
    نوشته اگهی رایگان نیست و باید پولش پرداخت کنید
    یعنی در ماهی نمیشه دو ملک رو برا فروش گذاشت؟؟
    تعداد محدودیت رایگان نلک و تودرو چند تا در ماهه؟؟

  30. احسان می‌گوید

    سلام
    میخاستم بدونم من تو دسته خدمات تبلیغ میزارم
    نمیدونم چرا یکسره با اخطار درج مکرر محتوای مشابه روبرو میشم با اینکه قسمت اسم تبلیغ و توضیحات کاملا متفاوتند با بقیه آگهی هام
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.