فروش مجدد دیگنیتی در اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام می‌شود

0

کراس‌اوور دیگنیتی پرایم محصول جدید گروه بهمن و در حقیقت یک خودرو چینی به نام دانگ فنگ ix5 است که با نام دیگنیتی به بازار عرضه می‌شود. این کراس‌اوور ابعاد و اندازه به نسبت بزرگی دارد و در دسته کراس‌اوورهای سایز متوسط رده بندی می‌شود.‌ اکنون اولین شرایط فروش این خودرو برای سال ۱۴۰۰ انجام شد. رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به استقبال گسترده از آن، از فروش مجدد دیگنیتی در ماه آینده خبر داد.

امیر میرمنصف معاون مدیر عامل و رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن تشکر از استقبال مشتریان از اولین طرح فروش دیگنیتی گفت: «این خودرو به‌صورت نقد با قیمت ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری گرافیتی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به فروش رسید و با استقبال گسترده متقاضیان خرید خودرو روبه‌رو شد.»

گارانتی پایه این کراس اوور مونتاژی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است و مشتریان می‌توانند بسته‌های گارانتی بیشتر را به‌صورت مجزا خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: آخرین شرایط فروش فوری دیگینیتی

وی با اعلام فروش مجدد دیگنیتی گفت: «ثبت‌نام و استقبال برای خرید خودروی دیگنیتی گویای آن است که مردم به محصول جدید گروه بهمن اعتماد دارند و به این اطمینان رسیدند که دیگنیتی مطابق با سلایق و علایق آنها و با کیفیت خوب عرضه شده است.»

این کراس‌اوور سبک طراحی کوپه را دارد و به موتور ۱٫۵لیتری توربو شارژر ۱۴۸ اسب بخار با گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر مجهز است. همچنین جعبه‌دنده اتوماتیک CVT توان این پیشرانه را به چرخ‌های جلوی دیگنیتی پرایم می‌رساند.

سقف پانوراما، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، در صندوق برقی، استارت دکمه‌ای، فناوری LED چراغ‌ها، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین ثبت وقایع و … ازجمله امکانات دیگنیتی پرایم است.

***

شما می‌توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.