آشنایی با سرویس زونکن دیوار؛ همکاری با مشاور املاک برای فروش و اجاره

0

پیدا کردن بهترین فایل‌ها برای فروش و اجاره همیشه یکی از چالش‌های اصلی مشاوران املاک بوده است. این کار که بیشتر با نام «فایل‌یابی» شناخته شده، امروزه یکی از مهارت‌های مهم شغل مشاوره املاک محسوب می‌شود. مشاوران راه‌های زیادی برای پیدا کردن فایل‌ها خصوصا از سرویس‌های آنلاین مانند دیوار دارند، اما همیشه به‌دنبال راهی برای ارتباط سالم‌تر و راحت‌تر با فروشنده‌ها و مالکان هستند. سرویس زونکن دیوار یکی از خدمات جدید مخصوص مشاوران و افراد حقیقی است که ارتباط آن‌ها را ساده‌تر و منظم‌تر می‌کند. در ادامه، بیشتر با این سرویس آشنا می‌شوید.

جست‌وجو برای فایل‌های مناسب فروش و اجاره از میان آگهی‌های منتشرشده در دیوار، باوجود مزایایی که برای مشاوران املاک دارد، برخی اوقات موجب ایجاد مزاحمت برای آگهی‌دهنده‌ شخصی می‌شود. به‌همین دلیل برخی از آگهی‌دهنده‌ها هم در توضیحات خود در دیوار به این نکته تاکید می‌کنند که پاسخ تماس مشاوران را نخواهند داد. اگر تاکنون سابقه درج آگهی شخصی برای فروش و اجاره خانه داشته باشید، احتمالا با چالش تماس از طرف مشاوران و آژانس‌ها هم روبه‌رو شده‌اید. برای پاسخ به نیاز مشاوران و رفع چالش‌ها، نیاز به یک ابزار واسط بود که دیوار از زمستان سال گذشته، آن را با نام «زونکن» عرضه کرد.

سرویس زونکن دیوار نام خدماتی برای ارتباط دادن آگهی‌دهنده‌های شخصی دیوار با مشاوران املاک است. به‌طور خلاصه زونکن را می‌توان پل ارتباطی بین مشاوران و مشتری‌های شخصی در دیوار دانست. این سرویس به مشتری‌ها امکان می‌دهد تا آگهی خود را برای استفاده مشاوران املاک هم ارائه کنند. به بیان دیگر، شما در زونکن تأیید می‌کنید که مشاوران املاک هم امکان استفاده از آگهی فروش یا اجاره ملک‌‌تان را دارند. این امکان به‌صورت یک گزینه در زمان ثبت آگهی به شما نمایش داده می‌شود.

در مرحله پایانی ثبت آگهی املاک و پیش از تایید در دیوار، گزینه‌ای با عنوان «سپردن آگهی به مشاوران املاک» می‌بینید. با انتخاب این گزینه، آگهی شما علاوه بر انتشار روی دیوار، در پنل املاک مشاوران و آژانس‌ها در دیوار به آن‌ها نمایش داده می‌شود. مشاوران محله درصورت تمایل، می‌توانند با شما تماس بگیرند و اجازه انتشار آگهی به نام آژانس خود را دریافت کنند.


ثبت‌نام رایگان پنل املاک دیوار برای مشاوران و آژانس‌ها


سرویس رایگان زونکن هم‌اکنون در پنل مشاوران و آژانس‌های املاک دیوار قابل استفاده است. مشاورانی که عضو پنل دیوار هستند، در بخش «دیوار من» و تب «پنل املاک»، گزینه زونکن را مشاهده می‌کنند. با انتخاب این گزینه، وارد صفحه جدیدی می‌شوند که در آن، دو بخش «همهٔ فایل‌ها» و «فایل‌های ذخیره شده» دیده می‌شوند. به‌طور خلاصه مشاوران در بخش اول، همه آگهی‌هایی را می‌بینید که اشخاص در دیوار ثبت کرده‌اند و برای فروش و اجاره سریع‌تر و بهتر، تمایل به همکاری با مشاوران املاک دارند. درواقع آگهی‌دهنده شخصی در زمان انتشار آگهی خود، با انتخاب یک گزینه، این اجازه را به مشاوران املاک می‌دهد که آگهی او را به‌نام آژانس خود ثبت کنند. درنتیجه، آگهی در زونکن دیده می‌شود.



پس از اینکه مشاوران از میان آگهی‌های زونکن، فایل مناسب خود را پیدا کردند، با آگهی‌دهنده تماس می‌گرند تا تأیید نهایی او را برای استفاده از فایل املاک دریافت کنید. پس از تأیید، می‌توان مجددا ازطریق زونکن فایل را باز کرده و با انتخاب گزینه «ثبت آگهی»، آگهی مربوطه را به‌نام آژانس خود در دیوار ثبت کرد. بدین ترتیب، کل آگهی با مشخصات و توضیحات به‌نام آژانس املاک ثبت می‌شود و از این به بعد وظیفه و حق مدیریت مشتریان آن آگهی را برعهده خواهید داشت.

آمارهای دیوار نشان می‌دهد که حدود ۸۰ درصد از آگهی‌دهنده‌های شخصی، تمایل به همکاری با مشاوران املاک دارند. درنتیجه اغلب آن‌ها تیک زونکن را در انتشار آگهی انتخاب می‌کنند. در طرف مقابل، اکنون مشاوران می‌توانند با خیال راحت مشتریانی را پیدا کنند که مشکلی با همکاری آژانس و مشاور به‌عنوان واسط ندارند. درنتیجه پیدا کردن فایل از زونکن، اکنون شانس موفقیت شما را برای پیدا کردن مشتری فروشنده یا موجر از دیوار، افزایش می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.