قیمت FMC SX5 خودروسازی شرکت فردا در بازار آزاد

0

این روزها تب شاسی‌بلند سواری به‌حدی زیاد شده است که اکثر خودروسازان دولتی و خصوصی برای تثبیت موفقیت‌شان در بازار، باید حداقل در سبد محصولات‌شان ۱ یا ۲ کراس‌اوور داشته باشند. خودروسازی شرکت فردا در سال جاری، یکی از فعال‌ترین خودروسازان بخش خصوصی بوده است.

سری اول کراس‌اوور SX5 فرداموتورز با قیمت قطعی ۶۲۹ میلیون تومان و تخفیف نقدی ۴۰ میلیون تومان ثبت‌نام شد. باتوجه‌به سود مشارکت، FMC SX5 را با قیمتی کمتر از این عدد تحویل گرفته‌اند. حال می‌بینیم که در روزهای گذشته آگهی‌های فروش این کراس‌اوور مونتاژی در فضای مجازی و وب‌پسایت‌های خرید و فروش خودرو درج شده است. دلالان و فروشندگان قیمت ۶۰۹ و ۶۱۰ میلیون تومان را برای این خودرو اعلام می‌کنند.

این قیمت برای حواله‌های نزدیک به تحویل است و نمونه‌های آماده تحویل با قیمتی فراتر از ۶۲۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده‌اند. درج آگهی فروش این خودرو نشان می‌دهد که تحویل به‌نسبت گسترده این کراس‌اوور جدید از سوی شرکت فرداموتورز شروع شده است و به احتمال زیاد در هفته‌های آتی، تردد این خودروی مونتاژی در جاده‌های کشور بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: فردا SX5 به شکل رسمی معرفی شد

قیمت FMC SX5 خودروسازی شرکت فردا در بازار آزاد

پیشرانه SX5 از سری موتور ۴A92 کمپانی میتسوبیشی است که ساختار MIVEC در آن دیده می‌شود. پیشرانه مذکور توان تولید ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۱ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. توان این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلوی این کراس‌اوور منتقل می‌شود. وجه تمایز فردا SX5 داشتن نسل سوم جعبه‌دنده‌های CVT در ساختار فنی خود است که باعث می شود انتقال قدرت با سرعت و هوشمندی بیشتر به چرخ‌ها صورت پذیرد. پیشرانه ۱٫۶ لیتری خودرو گرچه بدون فناوری توربو قدرت چشمگیری را در اختیار راننده قرار نمی‌دهد، اما قطعاً دردسرهای نگهداری پیشرانه‌‌های توربو را باتوجه‌به وضع کیفیت بنزین‌های تولید داخل نخواهد داشت.

این خودرو به ۲ کیسه هوای SRS، ترمزهای دیسکی، سامانه ABS، EBD، BAS، سامانه کنترل پایداری ESP و پیشگیری از هرزگردی TCS، کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل، سنسور پایش فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، چراغ روز، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، تریم داخلی چرم ۲ رنگ، سانروف، تهویه‌الکتریکی، حالت رانندگی اسپرت و برفی جعبه‌دنده، تعویض دنده تیپ ‌ترونیک و … مجهز است.

***

شما می‌توانید اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.