استقبال بالا از ثبت نام محصول جدید ایران خودرو

0

ایران خودرو تارا محصول جدید خود را (با نام قدیم K132) در قالب طرح پیش فروش بخشنامه ۴۳۵۰ در دو نوع تارا دستی و اتوماتیک پیش فروش می‌کند.

در حال حاضر تعداد بالایی از متقاضیان «تارا» که چندین برابر ظرفیت پیش بینی شده است، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو ثبت نام کرده‌اند که در استقبال از محصول جدید، رکورد کم‌ نظیری به حساب می‌آید.

ثبت‌ نام طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از بیستم دی ۹۹ آغاز شد؛ گزینش شدگان در طرح‌های پیشین که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در این طرح نام نویسی کنند.

در طرح پیش فروش،‌ تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل تیر تا دی ماه سال آینده عرضه شده که با برنامه ریزی صورت گرفته، تمامی تعهدات ایجاد شده،‌ در موعد مقرر و بدون تاخیر تحویل مشتریان داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تست ایمنی تارا در پیست کرمان انجام شد

پس از اتمام مهلت ثبت نام در پایان امروز دوشنبه، قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برای انتخاب برندگان ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۳ دی ماه در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

استقبال بالا از ثبت نام محصول جدید ایران خودرو

رونمایی از این خودرو با حواشی فراوان، هم در زمینه‌ی نحوه اجرای مراسم و هم کیفیت تصاویر اولیه منتشر شده از آن همراه بود. طبق گفته ایران خودرو K132 یا همان تارا در ۲ نسخه دنده‌ای و اتوماتیک عرضه می‌شود. پیشرانه‌ی این خودرو نمونه‌ی ارتقا یافته موتور TU5 که با نام EC5 شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: خدمات پس از فروش ویژه برای ایران خودرو تارا

مراسم قرعه کشی از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir به صورت زنده پخش خواهد شد. گفتنی است، تارا از به‌روزترین فناوری ساخت خودرو در کشور بهره می‌برد و امکانات و ویژگی‌های فنی و ظاهری،‌ این خودرو را از سایر محصولات هم‌ رده متمایز کرده است. ظاهر زیبا و مشتری پسند، قوای محرکه ارتقا یافته و امکانات و تجهیزات فنی، ایمنی و رفاهی این خودرو، رانندگی مطمئن و راحتی را تضمین می‌کند.

بخش فنی این خودرو اشتراکات فراوانی با انواع پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ دارد و در نتیجه، خیال مشتریان از بابت خدمات پس‌ از فروش، قطعات یدکی و هزینه نگه‌ داری تارا تا حد زیادی راحت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.