مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت معرفی شد + آلبوم تصاویر

فیس لیفت جدید مزدا CX-5

0

مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت معرفی شد. این کراس‌اوور ژاپنی در نسخه فیس لیفت نسبت به قبل تغییرات اندکی را تجربه کرده است. این فیس‌ لیفت میان ‌دوره‌ای طراحی جدید، تمایز بیشتر بین تیپ‌ها، بهبود شاسی، سیستم‌های کمک‌ راننده‌ بیشتر و سامانه‌ ۴ چرخ محرک استاندارد در همه‌ تیپ‌ها را به همراه دارد.

 

در مجموع این خودرو ازنظر طراحی نسبت به مدل‌های موجود تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. همه اینها باعث می‌شود تا باور کنیم که این خودرو یک نسل جدید نیست؛ حتی اگر در زیر پوسته آن تغییرات جدی‌تری وجود داشته باشند.

جلوپنجره مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت ، ازجمله تغییرات آن است. فریم کرومی زیر جلوپنجره کمی تغییر کرده و قطورتر هم شده است. به علاوه شبکه جلوپنجره هم طراحی جدیدی دارد. در ادامه این تغییرات باید به چراغ‌های کمی باریک‌تر با LEDهای به شکل L اشاره کنیم.

اگر به عقب خودرو دقت کنیم، برای یافتن تغییرات مشکل خواهیم داشت؛ زیرا چیز زیادی تغییر نکرده و فقط قسمت زیر سپر از خطوط ساده‌تری برخوردار است و کمی هم چراغ‌ها به داخل کشیده شده‌اند.

مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت در داخل نیز به‌روزرسانی‌هایی را در نظر گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به صندلی‌های بازطراحی شده، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و انتخابگر هوشمند رانندگی مزدا اشاره کرد. رانندگان با این انتخابگر می‌توانند از میان حالت‌های رانندگی مختلف مانند یک حالت آفرود جدید، حالت موردنظرشان را انتخاب کنند.

علاوه بر تغییرات ظاهری گفته‌شده، مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت تغییرات فنی هم داشته است و مهندسان مزدا شاسی این کراس‌اوور را تقویت کرده‌اند.

یکی از مهم‌ترین اصلاحات، سیستم تمام چرخ محرک AWD است که مزدا به‌طور استاندارد در تمامی مدل‌های CX استفاده خواهد کرد‌. حتی مدل‌های CX-30 تا CX-9 و تمامی SUVهای کمپانی حتی در مدل‌های پایه، در آمریکای شمالی با این ویژگی عرضه خواهد شد.

مزدا CX-5 فیس لیفت در نسخه پایه همچنان به پیشرانه ۲٫۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۸۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۲ نیوتن‌متر را دارد. در نمونه‌های قوی‌تر پیشرانه اسکای اکتیو ۲٫۵ لیتر توربوشارژ برای این خودرو تعبیه شده است که خروجی ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۴۳۴ نیوتن‌متر گشتاور را ثبت می‌کند.

آگهی‌های خرید و فروش خودروی مزدا

***

شما می‌توانید آخرین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار بخوانید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.