ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس چه مشخصاتی دارد؟

0

ام‌وی‌ام ۳۱۵ در سال ۱۳۹۱ وارد بازار ایران شد که به شدت مورد استقبال قرار گرفت، فیس‌لیفت دوم این محصول در سال ۱۳۹۳ و مدل اسپرت آن در سال ۱۳۹۴ وارد بازار ایران شده است اما اخیرا مدل جدید این خودرو تحت عنوان پلاس وارد بازار شده که دارای آپشن‌های به روز بوده که می تواند مورد توجه قرار گیرد. ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس، در واقع سومین فیس‌ لیفت از این هاچ‌ بک چینی بازار ایران است.

پیشرانه به‌ کار رفته در ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس جدید، همان پیشرانه آشنای قبلی و  ۴ سیلندر با آرایش خطی و حجم ۱۴۹۷ سی‌سی است که ۱۰۷ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۴۰ نیوتن ‌متر گشتاور در دور موتور ۴۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. مهم‌ترین آپشن اضافه شده گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک است. همچنین دو حالت رانندگی اکو و اسپرت برای آن قابل انتخاب است.

داخل ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس
داخل ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس

این خودرو مجهز به سیستم پایداری الکترونیکی (ESP) بوده که می‌تواند به لحاظ ایمنی و پایداری خودرو مورد توجه قرار بگیرد.

از امکانات ام وی ام ۳۱۵ پلاس می‌توان به بلوتوث، دو کیسه هوا، باربند تزیینی، کامپیوتر سفری، سانروف، سیستم تهویه دستی، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز، سنسور و دوربین پارک عقب، طرح جدید فرمان با کنترل سیستم صوتی از روی آن، نمایشگر لمسی ۸ اینچی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه و آینه‌های برقی اشاره کرد.

همچنین سیستم GPS در این خودرو مسیر یابی در شهرهای بزرگ را راحت می‌کند و چراغ اتومات نیز به صورت خودکار در تاریکی روشن می‌شود.

بیشتر بخوانید: سایپا آریا وارد خط تولید شد

تغییرات بیرونی بیشتر در بخش جلو ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس دیده می‌شود و جلو پنجره، سپر و چراغ جدید روی آن، سبکی نوین را به هاچ بک چینی مونتاژی داده است. در نمای عقبی شاهد همان طراحی و چراغ‌های قبلی هستیم و به‌ جز یک دیفیوزر در زیر سپر تغییری احساس نمی‌شود. بخش داخلی آن کاملا تغییر پیدا کرده و مشابه مدل جذاب ایکس ۲۲ از داشبورد و پوشش دو رنگ بهره می‌برد.

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ویژه‌ایی را برای این خودرو در نظر گرفته که حداقل با پیش پرداخت ۴۰ درصد از قیمت خودرو به صورت منعطف و مابقی مبلغ متناسب با پیش پرداخت که اکثر ۶۰ درصد آن می‌تواند وام باشد در بازه زمانی ۱ تا ۵ سال پرداخت گردد که از این لحاظ نیز شرایط کاملا خاص و ویژه است.

***

شما می‌توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.