معرفی رسمی نسل جدید کیا اسپورتیج ۲۰۲۳

0

شرکت کره‌ای کیا با ایجاد تغییرات بسیار زیاد و فوق‌ العاده جذابی، شاهکار جدید خود را به ثبت رسانده است. این شرکت نسخه بازطراحی‌شده و نسل جدید کیا اسپورتیج مدل ۲۰۲۳ را معرفی کرد و شاهد یک طراحی بسیار هیجان‌انگیز و بسیار خاص از سوی این شرکت هستیم. اسپورتیج ۲۰۲۳ با چهره‌ای تهاجمی روانه بازار خواهد شد که ترکیبی از جلو پنجره معروف کیا موسوم به پوزه ببر (Tiger Nose) و چراغ‌های بومرنگی‌شکل است.

خودرو کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ ازنظر طراحی یک شاهکار محسوب می‌شود. کیا حرکتی انقلابی را برای کراس‌اوورهای خود انجام داده است. طراحی مدنظر کیا برای این نسخه، بهره‌گیری از حالت تیز و کناره‌های مناسب است که در این مسیر با موفقیت توانسته عملکرد مثبتی را به ثبت برساند.

خطوط و زوایایی که در بدنه نسل جدید کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ مشاهده می‌شود، بسیار چشم‌نواز و در هماهنگی کامل با یکدیگر قرار دارند. شیب سقف استادانه طراحی شده است تا درمجموع خودرویی تقریباً بی‌نقص از منظر طراحی ارائه شود.

نسخه جدید اسپورتیج از یک تنظیم روشنایی غیرمتعارف در جلو با چراغ‌های جلو برجسته روشنایی LED به‌شکل بومرنگ برخوردار است. در عقب، چراغ‌های عقب شبیه به ماشین الکتریکی جدید کیا EV۶ است. در داخل، اسپورتیج بسیار مجلل‌تر از نمونه قبلی خود به نظر می‌رسد. یک پشت آمپری دیجیتال و سیستم سرگرمی صفحه عریض در داشبورد نصب می‌شود. این وسیله بزرگ در هر دو طرف دریچه‌های هوا قرار دارد. یک شیفت چرخشی به‌همراه آرایه‌ای از دکمه‌های مختلف روی پشته مرکزی قابل‌مشاهده است.

برای اولین بار اسپورتیج در ۲ نسخه بلند و کوتاه (از نظر طولی) و بر پایه پلت‌فرم جدید N3 عرضه می‌شود؛ ضمن آنکه کیا در کنار موتور پایه ۱٫۶ لیتری TGDI ۱۷۷ اسب بخار، طیف گسترده‌ای از موتورهای دیزل، هایبرید و پلاگین هایبرید را برای اسپورتیج جدید در نظر دارد.

کیاموتورز در زمینه ارائه آپشن‌های رفاهی و سامانه‌های ایمنی فعال و غیرفعال، کروز کنترل هوشمند، رادارهای پیش‌گیرنده از تصادف و … برای نسل جدید کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ سنگ تمام گذاشته است و می‌توان آن را یکی از کامل‌ترین محصولات کیا (باتوجه‌به سطح و رده امکاناتی) به حساب آورد. این شرکت همچنین تأیید کرد که تولید اسپورتیج اولین‌بار در ژوئیه آغاز خواهد شد؛ به این معنی که باید در اوایل سال ۲۰۲۲ به‌عنوان مدل ۲۰۲۳ وارد بازار آمریکا شود. آرم جدید کیا نیز به‌طور برجسته در جلو نمایش داده می‌شود.

جدیدترین آگهی‌های خرید و فروش خودروی کیا

***

شما می‌توانید تازه‌ترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.