مشخصات رسمی پژو ۲۰۷ با بدنه دو رنگ اعلام شد

0

پژو ۲۰۷ دو رنگ جدیدترین محصول ایران‌خودرو خواهد بود. خودروهای هاچ‌بک در کشور ما طرف‌داران ویژه‌ای دارند. سایپا این موضوع را به‌خوبی دریافت و با تولید خودورهای ارزان‌قیمت مانند سایپا ۱۱۱، تیبا ۲ و کوییک توانست جامعه هدف را به تنوع بیشتری برساند. آنها بر کوییک خیلی تمرکز کرده‌اند و تولید چند نسخه از آن نشان از همین راهبرد است. کوییک دو رنگ یا کوییک R یک خلاقیت ساده و جوان‌پسند است که ایران‌خودرو مشابه آن را در سبد محصولاتش نداشت. در نتیجه ایران خودرو به سراغ پژو ۲۰۷ دو رنگ رفت.

پژو ۲۰۷ اولین خودرویی است که در این سال‌ها در مجموعه گروه صنعتی ایران‌خودرو با بدنه دو رنگ تولید می‌شود. آن طور که اعلام شده است پژو ۲۰۷i با بدنه دو رنگ با کد کلاس ۶۰۰۱۳ به فروش خواهد رسید و قرار است این محصول برخی تفاوت‌ها را نسبت به سایر نسخه‌ها داشته باشد.

قیمت پژو ۲۰۷

ایران‌خودرو در حال حاضر با تمرکز بر خودروهای هاچ‌بک محبوب و البته گران‌قیمت خود، یعنی پژو ۲۰۷، سعی دارد تا توجه نسل جوان را به خود جلب کند. این شرکت پژو ۲۰۷ صندوق‌دار و پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای را از جمله مدل‌های دیگر این خودرو معرفی کرده است. کلاس ۶۰۰۱۳ پژو ۲۰۷i به جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی مجهز است و توان را به چرخ‌های جلوی این هاچ‌بک می‌رساند.

این خودرو قرار است تا با بدنه دو رنگ به بازار عرضه شود. باتوجه‌به تصاویر اولیه، در بخش‌های قاب مه‌شکن جلو، سقف، قاب آینه، زه درهای بغل، قاب چراغ پلاک عقب، دستگیره ها و … با تریم دو رنگ همراه شده است. همچنین در کاتالوگ ۲۰۷i اعلام شده است که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو مشابه به بدنه در کابین تولید می شود و همچنین تریم داخلی تیپ ۶۰۰۱۳ این هاچ‌بک متفاوت از سایر نسخه‌ها خواهد بود.

در حال حاضر به غیر از پژو ۲۰۷i پانوراما (دنده‌دستی و اتوماتیک) سایر تیپ‌های این هاچ‌بک با رینگ فولادی تولید می‌شوند؛ اما ایران خودرو می‌خواهد تا نسخه دو رنگ ۲۰۷i را با رینگ‌های آلومینیومی ۱۴ اینچی عرضه نماید.

بیشتر بخوانید: قیمت FMC SX5 خودروسازی شرکت فردا در بازار آزاد

پژو ۲۰۷ باتوجه‌به نوع جاده‌های کشور، نوع سوخت موجود در کشور و آب و هوای مناطق مختلف ایران متناسب‌سازی شده است و با این موارد کاملاً همخوانی دارد. مصرف سوخت کم موتور TU5 در کنار قدرت موتور بالای آن ازجمله مزایای ۲۰۷ است. علاوه بر این، خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک جدید توانسته است ۴ ستاره کیفی دریافت کند و در بالاترین رده‌بندی کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل قرار گیرد.

پژو ۲۰۷i دو رنگ دنده‌دستی به امکاناتی مانند نمایشگر لمسی با قابلیت میرور لینک، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، ۲ کیسه هوا، ترمزهای دیسکی، رینگ آلومینیومی، تهویه اتوماتیک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفر و مدیریت سرویس‌ها، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز و … مجهز است. به عبارت ساده‌تر این تیپ ۲۰۷i تفاوتی با سایر نسخه‌ها ندارد.

مشخصات رسمی پژو ۲۰۷i با بدنه دو رنگ

***

شما می‌توانید اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.