قیمت کارخانه‌ای خودرو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک مشخص شد

1

پژو ۲۰۷i سقف شیشه‌ای یا همان پانوراما یکی دیگر از محصولات جدید ایران خودرو است که در سومین نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای خودروی جدیدی نیست و همان پژو ۲۰۷ خودمان است که صرفا به جای سقف فلزی از سقف شیشه‌ای در آن استفاده شده است.

پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای (پانوراما) از همان موتور TU5 معروف ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد که ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک AL4 به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این خودرو هیچ تفاوت خاصی غیر از سقف شیشه ای با نمونه های قدیمی ندارد و شرکت ایران خودرو تنها زحمت شیشه‌ای کردن سقف را به خود داده است تا حداقل کمی از تولیدات کسل کننده خود فاصله بگیرد.

جالب است بدانید سقف شیشه‌ای پژو ۲۰۷ به صورت مونروف (Moonroof) است و قابلیت باز و بسته شدن را ندارد، همینطور سایه‌بان برقی برای این سقف شیشه‌ای در نظر گرفته نشده است و بایستی به صورت دستی، سایه بان یا همان کاور سقف شیشه‌ای را باز و بسته کنید. ایران خودرو همچنین در مورد ایمنی این سقف شیشه‌ای عنوان کرده که هیچگونه نگرانی مبنی بر خطر آفرین بودن سقف شیشه‌ای هنگام چپ کردن یا تصادفات وجود ندارد و تمامی تست‌های ایمنی روی پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای انجام گرفته است.

طی هفته جاری دعوتنامه تسویه حساب مشتریانی که قبلا خودرو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما را ثبت نام کرده بودند، صادر خواهد شد.

براساس اطلاعات دریافتی از شرکت ایران خودرو، دعوتنامه تسویه حساب مشتریان با موعد تحویل تابستان ۹۹ طی چند روز آینده با قیمت ۲۵۲ میلیون تومان صادر خواهد شد. لازم به ذکر است که قیمت تعیین شده مدل دستی همین خودرو، ۱۹۹ میلیون تومان است.

شما می‌توانید قیمت خرید و فروش پژو ۲۰۷ در بازار آزاد را از سایت دیوار مشاهده کنید.

1 نظر
  1. saeed می‌گوید

    یک انتقاد داشتم نسبت به شرکت ایرانخودرو لطفا پیگیری کنید ما دیگه صدامون به هیچ جا نمیرسه غیر از شما
    بنده پارسال یک ماشین ۲۰۷ اتوماتیک ثبت نام کردم و مبلغ اولیه رو پرداخت کردم. دعوتنامه من برای تیر امسال بوده که قیمت دعوتنامه مدل دستی در تیر مبلغ ۱۵۷ میلیون بوده.تا همین الان هیچ دعوتنامه ای جهت اخذ خودرو اتوماتیک پانوراما از ایرانخودرو برای بنده ارسال نشده و زمزمه هایی هست مبلغ دعوتنامه جدید حدود ۲۵۲ میلیون هست
    چرا بنده که تاریخ تحویل خودروم تیر بوده و باید حدود ۳۰ میلیون بیشتر از مدل دستی پرداخت کنم و ماشین به دستم برسه الان بعد از چندین و چند ماه تاخیر باید مبلغ ۲۵۲ میلیون پرداخت کنم؟
    خواهشا این ظلم بزرگ رو به گوش مسئولین برسونید خیلی ها این مشکل رو دارن. لطفا پیگیری کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.