پژو ۲۰۷ صندوقدار پانوراما سال آینده به بازار می‌آید

0

یکی از آپشن‌هایی که در چند سال اخیر بر روی خودروهای لوکس قرار می‌گیرد و رفته‌ رفته متداول می‌شود، سقف پانوراما بوده که در برخی خودروها به صورت استاندارد وجود دارد.

این نوع سقف به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت دیدن فضای بیرون از خودرو را به صورت کامل برای سرنشینان آن فراهم کرده است و نیز دارای جنس بسیار مقاومی بوده که در صورت تصادف و یا چپ کردن مانع از وارد شدن هر گونه صدمه‌ای به سرنشینان می‌شود.

قرار است سقف پانوراما به عنوان آپشن جدید محصولات ایران خودرو پس از پژو ۲۰۷ در برخی دیگر از خودروهای داخلی از جمله سمند، رانا و دنا و … نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مشخصات و ویژگی‌های سمند اتوماتیک اعلام شد

پژو 207 صندوقدار پانوراما سال آینده به بازار می‌آید

مدیرعامل ایران‌ خودرو اعلام کرد: «پژو ۲۰۷ صندوق دار پانوراما که در سال جاری به بازار نرسید، به امید خدا در نیمه اول سال آینده وارد بازار می‌شود».

احتمالا در مرحله اول این خودرو با گیربکس دنده دستی معمولی وارد بازار شده و سپس از گیربکس شش سرعته بر روی آن استفاده شود.

این خودرو در کنار راناپلاس جایگزینی برای پژو ۲۰۶ صندوقدار خواهد بود. برای تولید خودروهایی با سقف پانوراما باید تغییراتی در خطوط تولید کارخانه‌ها انجام شود و تعدادی ربات و تجهیزات و همچنین تعدادی ایستگاه کاری جدید نیز به بخش‌های تولید کارخانه اضافه شود.

***

شما می‌توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.