فیس‌لیفت سانگ‌یانگ تیوولی وارد بازار شد

0

به تازگی تصاویری منتشر شده که محموله فیس‌لیفت سانگ‌یانگ تیوولی به ایران آمده است. همانطور که می‌دانید خودروهای زیادی در گمرک مانده بودند که طی چند ماه اخیر به مرور ترخیص شدند. در این بین اما فیس‌لیفت سانگ‌یانگ تیوولی مدل ۲۰۲۰ نیز مشاهده می‌شود که اخیراً ترخیص شده و حال وارد بازار شده است.

تیوولی به‌‌روز شده تغییراتی از جمله امکانات ایمنی پیشرفته، ویژگی‌های جدید سیستم اطلاعات‌ سرگرمی و پیشرانه‌های جدید داشته است. در طراحی نمای جلو تیوولی فیس‌‌لیفت، ویژگی‌هایی از جمله چراغ‌های باز طراحی شده، جلو پنجره به‌‌روز شده، سپر جدید و مه‌‌شکن‌های جدید مشاهده می‌شوند.

این کراس‌اوور کره جنوبی از نظر ظاهری و در نمای جلو تفاوت‌هایی با نسخه قبلی دارد و احتمالاً به‌زودی شاهد تردد نسخه‌های پلاک شده در سطح کشور باشیم. چراغ‌های جلو کاملاً تغییر چهره داده‌اند و خشن‌تر و جدی‌تر از گذشته شده‌اند. طرح سپر و مه‌شکن‌های جلو نیز تغییر کرده و حال با خودرویی به‌روزتر سروکار داریم.

بیشتر بخوانید: کارمانیا EK1 (سدان برقی چینی) در ایران دیده شد

فیس‌لیفت سانگ‌یانگ تیوولی وارد بازار شد

سانگ یانگ تیوولی ۲۰۲۰ از لحاظ فنی تفاوتی نسبت به مدل‌های کنونی ندارد و به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می‌تواند حداکثر ۱۲۸ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. البته استاندارد آلایندگی سانگ یانگ تیوولی ۲۰۲۰ یورو ۶ است و جزو به‌روزترین خودروهای داخل کشور است.

بیشتر بخوانید: Levdeo؛ کراس‌اوور جدید چینی در ایران

تیوولی ۲۰۲۰ در داخل کابین نیز تغییرات زیادی دارد، پس از ورود به آن به سرعت متوجه مواردی مانند داشبورد باز طراحی شده، کنسول میانی به‌روز شده، اهرم دسته دنده با کیفیت‌تر، کیلومتر شمار ۱۰.۲۵ اینچی دیجیتال، نمایشگر ۸ اینچی Screen Smart Audio که در نسخه‌های Ventura و Ultimate این خودرو به صورت استاندارد ارائه می‌شود، خواهید شد.

در طراحی نمای عقب تیوولی فیس‌ لیفت نیز ویژگی‌هایی مانند سپر جدید، امضای جدید گرافیک چراغ LED و درب صندوق جدید با خطوط طراحی برجسته‌تر را می‌توان دید.

با توجه به ترخیص شدن تمامی خودروهای داخل گمرک، به نظر می‌رسد که باید به زودی شاهد عرضه نسخه‌های تولید داخل تیوولی باشیم که می‌تواند از نظر قیمتی، در رده بسیار خوبی قرار بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.