اپلیکیشن‌های واسطه‌ای خدماتی پلیس مجوز ندارد

پلیس راهور هشدار داد

0

بعضی اپلیکیشن‌ها با ارائه خدمات متنوع خودرویی، سعی بر این دارد که کاربر به جای مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک، سایت‌ها متنوع و اپ‌های مختلف، با نصب یک اپ، امور مربوط به خودرویش را انجام دهد.

سرهنگ حسین رمضانی اعلام کرد: «هموطنان برای دریافت خدمات ترافیکی پلیس راهور در حوزه‌های استعلام تخلفات رانندگی، پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی، استعلام نمره منفی، استعلام تصادفات و … مستقیما به وب‌سایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا به نشانی www.rahvar120.ir مراجعه کنند. پلیس راهور تمامی خدمات فوق را از طریق سایت پلیس راهور ناجا به صورت رایگان و در بستری امن بر طبق ضوابط و مقررات جاری به همه مردم عزیز ارائه می‌کند».

بیشتر بخوانید: میزان افزایش نرخ جرایم رانندگی در سال ۱۴۰۰ مشخص شد

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در ادامه افزود: «آیتول، قبضینو و … از جمله واسطه‌هایی هستند که پلیس راهور ناجا به هیچ یک از این واسطه‌ها مجوز اقدام در خصوص خدمات خود نداده و این واسطه‌ها با انگیزه‌های مختلف به صورت غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی، خود را فعال در حوزه خدمات راهور معرفی می‌کنند».

بر اساس گزارش سایت راهور، رمضانی گفت: «فعالیت بسیاری از این واسطه‌ها به لحاظ فنی از طرف وب‌سایت پلیس راهور مسدود شده و تا چند روز آینده مابقی آنها نیز مسدود خواهند شد».

***

شما می‌توانید حدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.