دیوار فروشگاه‌ها چیست؟

0

دیوار در چند سال گذشته پرمخاطب‌ترین بستر آنلاین نیازمندی‌های کشور بوده و به حدود ۳۵ میلیون مشتری در سراسر ایران کمک کرده است تا کالای خود را بفروشند یا کالای موردنیازشان را پیدا کنند و بخرند.

به تازگی امکان جدیدی به نام «دیوار فروشگاه‌ها» نیز به خدمات قبلی دیوار اضافه شده است که از طریق آن، صاحبان فروشگاه‌ها بتوانند کالاهای نو را در معرض دید کاربران قرار داده و بفروشند.

استفاده از فضای آنلاین و تعداد کاربران آن هر روز در حال افزایش است. تمایل کاربران به انجام امور روزمره و خرید از طریق فضای آنلاین رشد چشمگیری دارد. از طرف دیگر شرایط ویژه‌ای مانند قرنطینه به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری، مردم را بسیار بیش‌از‌پیش به خریدهای اینترنتی ترغیب کرده است. این عوامل باعث شده که بازار فضای آنلاین داغ‌تر از گذشته شود. کسب و کارها نیز باید خود را با شرایط جدید منطبق ساخته تا بتوانند از ظرفیت موجود در این فضا استفاده کرده و از رقابت تنگاتنگی که در فضای آنلاین در جریان است عقب نمانند. 

فروش اینترنتی نیازمند مواردی مانند ایجاد وب‌سایت و تبلیغات و بازاریابی برای دیده شدن آن، طی کردن مراحلی برای صدور مجوز و … است که شاید انجام آن، برای بعضی فروشگاه‌ها و کسب و کارها چندان ساده نباشد. همچنین ایجاد وب‌سایت‌های فروشگاهی مستلزم هزینه‌هایی است که ممکن است چندان به صرفه نباشد. ایجاد صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی نیز نیازمند تلاش و هزینه‌ی بسیاری برای دیده شدن و یافتن مخاطب است. از طرفی وب‌سایت‌هایی وجود دارند که فروش کالا از طریق آن‌ها مستلزم پرداخت کمیسیون است که می‌تواند در قیمت تمام شده و نهایتاً فروش تأثیر منفی بگذارد.

به همین دلایل، دیوار با راه‌اندازی دیوار فروشگاه‌ها، از بستر خود استفاده می‌کند و به صاحبان این فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا بتوانند بدون پرداخت کمیسیون کالای خود را بفروشند.

 ثبت فروشگاه در دیوار فروشگاه‌ها چه مزایایی دارد؟

۱ – مخاطبان میلیونی

دیوار با حدود ۳۵ میلیون کاربر، این امکان را فراهم می‌کند تا آگهی شما در معرض دید بسیاری از کاربران قرار بگیرد و دیده شود.

 ۲ – ساخت شعبه‌ی آنلاین اختصاصی فروشگاهتان

شما می‌توانید در دیوار فروشگاه‌ها، صفحه‌ی اختصاصی خود را ایجاد کرده و کالاهای فروشگاه خود را در آن قرار دهید، و در واقع شعبه‌ای از فروشگاهتان را در فضای آنلاین تأسیس کنید.

۳ – بهره گیری از اعتبار دیوار

با طی کردن مراحل ساده‌ی احراز هویت و تأیید از سوی دیوار، شما می‌توانید از اعتباری که دیوار در بین کاربران خود دارد استفاده کنید که این موضوع به اعتماد مشتری و خرید از فروشگاه شما کمک بسیاری خواهد کرد.

۴ – ارائه‌ی گزارش

با ثبت فروشگاه، دیوار با ارائه‌ی گزارش‌هایی، آماری از میزان بازدید آگهی‌ها و روند فروش در اختیار صاحبان فروشگاه‌ها می‌گذارد که کمک می‌کند تا دید دقیق‌تری نسبت به روند کار خود پیدا کرده و در صورت نیاز، با تغییراتی بتوانند بازدید و فروش خود را افزایش دهند.

۵ – مدیریت ساده‌ی فروشگاه آنلاین

دیوار صفحه‌ی اختصاصیِ مدیریت در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند به راحتی فروشگاه آنلاین خود را مدیریت کنند. از جمله کالایی به آن اضافه یا از آن حذف کنند.

۶ – تخفیف و شرایط ویژه برای ارسال کالا

با همکاری شرکت‌های ارسال کالا، دیوار برای فروشندگان خود تخفیف‌ها و شرایط ویژه‌ای در نظر می‌گیرد که هم برای فروشنده و هم خریدار مزیت محسوب می‌شود.

۷ – دسترسی آسان به فروشگاه

نسخه‌ی وب‌سایت و اپلیکیشن دیوار، دسترسی به آن را برای فروشنده راحت کرده تا همیشه و هرجا به راحتی بتواند به صفحه‌ی فروشگاه خود دسترسی داشته باشد. این دسترسی ساده به خریدار نیز کمک می‌کند تا تجربه‌ی بهتری در خرید داشته باشد.

با همه‌ی مواردی که ذکر شد، ورود به فضای آنلاین برای فروشندگان لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

برای ورود به کسب و کار آنلاین و قرار دادن ویترین‌تان در معرض دید میلیون‌ها کاربر آماده‌اید؟ پس در اولین گام باید صفحه‌ی فروشگاهتان را در دیوار ثبت کنید.

در مطلب بعد، طی چند مرحله‌ی ساده با نحوه ساخت فروشگاه در «دیوارِ فروشگاه‌ها» آشنا خواهید شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.