در طول مدت تولید در ایران از معدود خودروهای دودیفرانسیل مونتاژشده در ایران بود که با استقبال عمومی خوبی مواجه شده بود. پاترولهای سری 160 در دو تیپ تولید شدند. تیپ 1 (MQ) جعبهدنده دستی 4 دنده و فنرهای کوتاهتر نسبت به تیپ 2 برخوردار است. این مدل را میتوان روی چراغهای گرد جلو تشخیص داد. تیپ 2 (MK) پاترول به جعبهدنده دستی ۵ دنده مجهز است و امکانات بیشتر و فنرهای بلندتری دارد. چراغجلوی این مدل چهارگوش است. فضای اتاقک پاترول بزرگ و جادار است و سرنشینان عقب در مدلهای دودر نسبت به راننده و سرنشین کناری موقعیت بالاتری دارند. همانطور که اشاره شد پاترولهایی که پس از سال ۱۳۷۰ تولید شدهاند به کولر مجهزند ولی مدلهای چهاردر بهخاطر بزرگ بودن اتاقک، خنک شدن سرنشینان عقب کمی سخت است.