پورشه کاین کوپه ۷۹۶ اسب بخاری شد

دستیابی به موفقیت فنی و مهندسی

0

منهارت پرفورمنس تیونر برجسته آلمانی در یکی از جدیدترین پروژه‌های خود سراغ پورشه کاین کوپه توربو رفته تا خودروی CRT ۸۰۰ را معرفی کند.

منهارت پرفورمنس CRT ۸۰۰ از پورشه کاین کوپه توربو الهام گرفته شده است که خروجی آن را به ۷۹۶ اسب بخار و ۱۰۹۰ نیوتن‌متر می‌رساند. این یک ارتقای از ۵۴۱ اسب بخار و ۷۷۰ نیوتن‌متر گشتاور است.

در راه دستیابی به این موفقیت فنی، مهندسان منهارت از توربوها و اینترکولر جدید بهره برده‌اند. همچنین نرم‌افزار ECU هم به‌روزرسانی شده تا هماهنگی لازم بین قطعات بخش‌های مرتبط ایجاد شود.

منهارت یک سیستم اگزوز با دریچه‌ای برای تغییر صدا و خروجی‌های دایره‌ای به قطر ۳٫۹۴ اینچ  تعبیه می‌کند. خریدار می‌تواند پوشش سرامیکی یا کربنی اطراف آنها را انتخاب کند.

سیستم تعلیق هم به‌روز‌رسانی شده و ارتفاع کلی خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد ۳۵ میلی‌متر به سطح زمین نزدیک‌تر شده است. تعلیق بادی کیفیت سواری در سرعت‌های بالا را به میزان چشمگیری ارتقا داده است.

برای این کاین کوپه توربو، منهارت بدنه را مشکی با نوار‌های طلایی روی کاپوت و کناره‌های بدنه می‌پوشاند. رنگ این فلز گرانبها هم به‌صورت برجسته در نمای جلو، پره‌های چرخ، کالیپر‌های ترمز و دیفیوزر عقب نمایان می‌شود.

به زودی منهارت همچنین اسپویلر فیبر کربنی خود در جلو و دیفیوزر عقب را برای کاین کوپه توربو ارائه خواهد کرد. اگرچه آنها در این وسیله نقلیه نیستند.

بر روی رینگ‌های ۲۲ اینچی ۱۰ پره سوار می‌شود؛ عرض آنها ۱۰٫۵ اینچ در جلو و ۱۱٫۵ اینچ در پشت است. نسخه دیگر این خودرو توربو GT است که با موتور ۴ لیتری توئین توربو V8 ارائه می‌شود که می‌تواند ۶۳۱ اسب بخار قدرت و ۸۴۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

موتور اجزای جدیدی را برای میل لنگ، پیستون‌ها، شاتون‌ها و زنجیره زمان دریافت می‌کند؛ یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک اصلاح شده تعویض سریع‌تری را انجام می‌دهد.

توربو GT دارای سیستم تعلیق بادی است که ۰٫۷ اینچ کمتر از نسخه دیگر است. همچنین بسته به حالت انتخابی، سیستم تا ۱۵ درصد سفت‌تر است. این خودرو روی چرخ‌های ۲۲ اینچی سوار می‌شود که در جلو ۱ اینچ پهن‌تر هستند. ترمز‌های کامپوزیت سرامیکی استاندارد هستند.

جدیدترین آگهی‌های خودرو پورشه

علاوه بر موارد ذکر شده، داون پایپ‌هایی با مبدل‌های کاتالیزوری ۲۰۰ سلولی و لوله‌های جایگزین OPF-Delete ارائه می‌دهد. بااین‌حال، این قطعات تأییدیه TÜV مؤسسه آلمانی را ندارد و جالب است بدانید کاین با تیونینگ منهارت در خود آلمان در دسترس نیست و این شرکت فقط می‌تواند این خودرو را به مشتریان صادر کند!

منهارت پرفورمنس مجموعه‌ای است با ۳۰ سال سابقه که به‌طور تخصصی به تیونینگ خودروهای آلمانی به‌ویژه بی‌ام‌و مشغول است. یکی از روش‌های جالب گروه منهارت علاوه بر تغییرات ظاهری، جایگزینی موتور محصولاتی مانند ایی ۳۰، ایی ۴۶ یا ایی ۹۰ ام ۳ با موتور محصولات بسیار بزرگ‌تر مانند پیشرانه ۵ لیتری ۱۰ سیلندر ایی ۶۰ ام ۵ است. خوب طبیعتاً چنین تغییری در بخش موتور نیازمند به‌روز‌رسانی شاسی، تغییرات در سیستم ترمز، تعلیق و اگزوز خواهد بود و این جادوی مهندسان گروه تخصصی منهارت در ووپرتال آلمان است. رنگ طلایی به‌عنوان المان ثابت منهارت در بخش‌های مختلف پروژه‌های این کمپانی مشاهده می‌شود.

خرید و فروش و قیمت پورشه

***

شما می‌توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ دیوار بخوانید

جدیدترین آگهی‌های خودرو پورشه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.