رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل و راه‌حل آن‌ها

81

گوشی موبایل یکی از تجهیزات ضروری است که کاربردهای بسیاری دارد. بنابراین انتخاب و خرید یک گوشی نو یا حتی کارکرده از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار خواهد بود. اگر قصد خرید گوشی موبایل نو یا کارکرده را دارید، یا حتی گوشی فعلی شما دچار مشکلاتی شده که نمی‌دانید، در این مطلب به رایج‌ترین بررسی مشکلات گوشی‌های موبایل می‌پردازیم که توسط کارشناس حرفه‌ای به آن‌ها پاسخ داده شده که می‌تواند در زمان خرید به شما کمک کنند.

گوشی موبایل ضدآب تا چه عمقی سالم می‌ماند؟

گوشی‌های ضدآب تا عمق مشخصی ضدآب باقی می‌مانند و پس از آن برای گوشی مشکلاتی پیش خواهد آمد. به‌طور کلی اکثر گوشی‌ها تا عمق نیم تا یک‌متر و به مدت نیم‌ساعت ضدآب باقی مانده و پس از آن ممکن است خاصیت ضدآبی آن‌ها از بین برود. برای اطلاع دقیق از عمق و مدت ضدآب ماندن گوشی خود می‌توانید بروشور مشخصات دستگاه که در داخل جعبه گوشی موبایل قرار دارد را مطالعه کنید.

از کجا بفهمم که LCD گوشی دست ‌دوم تعویض نشده است؟

یکی از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل نحوه تشخیص سلامت صفحه نمایش است. بهترین راهکار برای تشخیص امکان تعویض LCD، نشان دادن گوشی موبایل به یک تعمیرکار حرفه‌ای است. البته خودتان هم با کمی دقت می‌توانید این موضوع را متوجه شوید.

پس اگر قصد خرید گوشی دست دوم را دارید به اطراف LCD آن به دقت توجه کنید تا فاصله‌ای بین LCD و فریم گوشی وجود نداشته باشد یا جای چسب در کناره‌ها باقی نمانده باشد. روش دیگری هم برای تشخیص امکان تعویض LCD وجود دارد به این صورت که باید گوشی را روشن کرده و کیفیت LCD را مقایسه کنید. گوشی دست دوم را در کنار یک گوشی موبایل نو قرار داده و کیفیت تصویر را در آن بررسی کنید.

از کجا بفهمم که باتری گوشی کارکرده تعویض نشده است؟

تشخیص تعویض باتری گوشی موبایل دست دوم نیز یکی از مشکلات گوشی‌های موبایل کارکرده است. از آن‌جایی که تشخیص باتری تعویضی کار راحتی نیست، لازم است از فروشنده چندساعتی مهلت گرفته و با گوشی کار کنید یا در صورت امکان گوشی را به یک کارشناس یا تعمیرکار حرفه‌ای نشان دهید.

همان‌طور که می‌دانید باتری‌های اورجینال کارایی بسیار بهتری در مقایسه با باتری‌های فرعی دارند و متأسفانه بسیاری از تعمیرکاران برای تعویض باتری از نمونه فرعی استفاده می‌کنند. همین موضوع می‌تواند روی میزان نگهداری شارژ و کیفیت کار با گوشی تأثیر گذارد. در صورت امکان در زمان خرید گوشی موبایل دست دوم، دستگاهی را خریداری کنید که باتری آن تعویض نشده باشد.

آیا خرید گوشی موبایل شیائومی را پیشنهاد می‌کنید؟

شیائومی در مقایسه با اپل و سامسونگ یک برند جدید است که هنوز به صورت کامل امتحانش را پس نداده است. گوشی‌های موبایل این برند تاکنون خرابی‌های زیادی نداشته‌اند اما لازم است بدانید که خدمات پس از فروش آن در مقایسه با برندهای معروف کمتر است.

گوشی‌های موبایل شیائومی معمولا دارای امکانات بیشتری در مقایسه با برندهای معروف مثل سامسونگ و اپل هستند و قیمت آن‌ها نیز پایین‌تر است. اما باید توجه داشته باشید که با وجود هزینه کمتر، ممکن است ریسک بیشتری با خرید آن متحمل شوید.

یکی از مواردی که گوشی‌های شیائومی را برای کاربران جذاب کرده، دوربین فوق‌العاده قوی مدل‌های مختلف این برند است. اگر به دنبال خدمات پس از فروش و اصالت بالاتر هستید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از برندهای سامسونگ یا اپل را خریداری کنید.

آیا فلش کردن گوشی به آن آسیب می‌زند؟

فلش کردن گوشی موبایل به این مفهوم است که سیستم‌عامل گوشی از ابتدا روی آن ریخته شود. این کار ضرری برای گوشی موبایل شما نخواهد داشت اما باید توجه کنید که با فلش کردن، کلیه اطلاعات گوشی شما پاک می‌شوند، به صورتی که انگار گوشی موبایل را تازه از کمپانی خریداری کرده‌اید.

نکته مهم دیگر در مورد فلش کردن گوشی این است که باید سیستم‌عاملی که روی گوشی ریخته شود که سیستم عامل رسمی شرکت سازنده گوشی موبایل و همین‌طور آپدیت یا به روز باشد.

دلیل متورم شدن باتری گوشی چیست؟

یکی از رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل متورم شدن باتری آن است که به احتمال زیاد گوشی موبایل شما جریان کشی دارد. این جریان کشی می‌تواند سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری باشد. برای تعمیر لازم است به یک تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنید تا مشکل برطرف شود. پس از تعمیر اصولی گوشی، دیگر نیازی به تعویض باتری نخواهد بود.

از کجا بفهمم که گوشی مورد نظر من دزدی نیست؟

 از مهم‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل برای خریداران عدم قدرت تشخیص گوشی‌های دزدی است. در مورد گوشی‌های موبایل نو لازم است اصالت گوشی را بررسی کنید. با وارد کردن کد IMEI درج شده روی جعبه موبایل در سامانه *۷۷۷۷# می‌توانید از اصل بودن گوشی مطمئن شوید.

اما در شرایطی که در حال خرید گوشی موبایل دست دوم هستید باید از فروشنده بخواهید جعبه، فاکتور فروش اولیه و سایر اقلام مربوط به گوشی را در اختیار شما قرار دهد. اگر گوشی فاکتور و اقلام همراه را داشته باشد، احتمال اینکه دزدی باشد بسیار پایین خواهد آمد.

اگر در حین خرید فروشنده بهانه آورد که به این اقلام دسترسی ندارد و فقط گوشی را دارد، مطمئن باشید که گوشی دزدی است. مهم‌ترین موضوع در مورد خرید گوشی موبایل دست دوم این است که مطمئن شوید دستگاه دزدی نباشد.

از کجا بدانم گوشی مورد نظر من، اصل است؟

اگر اطلاعاتی در مورد نحوه تشخیص گوشی موبایل اصل از تقلبی ندارید، بهتر است در زمان خرید از یک فرد باتجریه‌ کمک بگیرید تا نمونه‌های تقلبی چینی را تشخیص دهد. گوشی‌های تقلبی چینی شباهت زیادی به نمونه‌های اصل دارند و تشخیص اصالت آن‌ها کار یک فرد با تجربه است. در زمان خرید گوشی دست دوم بیشتر باید به این موضوع توجه داشته باشید تا به جای گوشی اصل، گوشی تقلبی نخرید.

 این راهنما را حتما بخوانید؛ ۱۷ قدم برای تشخیص گوشی اصلی از تقلبی

چطور عملکرد گوشی موبایل را بررسی کنم؟

همه گوشی‌های موبایل امروزی دارای یک بخش اختصاصی به نام Service Code Test هستند. این بخش اختصاصی دارای منویی است که امکان تست عملکرد اجزای سخت‌افزاری گوشی موبایل را فراهم می‌کند. در این بخش می‌توانید عملکرد بخش‌های مختلف سخت‌افزاری گوشی را امتحان کنید. پس اگر قصد خرید گوشی موبایل دست دوم را دارید، حتما وارد این بخش شده و عملکرد اجزای مختلف را بررسی کنید.

با ورود به این بخش اختصاصی می‌توانید عملکرد بخش‌های مختلف گوشی موبایل شامل دوربین اصلی و دوربین سلفی، اسپیکر، صفحه نمایش، سنسورهای گوشی، اسکنر انگشت، ویبره و غیره را بررسی کنید. با توجه به مدل گوشی، نحوه دسترسی به بخش Service Code Test متفاوت خواهد بود.

بنابراین بهتر است برای دسترسی به این بخش با کارشناس واحد پشتیبانی تماس بگیرید و با ارائه مشخصات گوشی از آن‌ها راهنمایی دقیق بگیرید تا به این بخش دسترسی پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید گوشی دست دوم حتما به بخش Service Code Test رفته و عملکرد بخش‌های مختلف را بررسی کنید.

چطور از سالم بودن پورت‌های اتصال مطمئن شوم؟

پورت‌های مختلف یک گوشی موبایل شامل پورت شارژ، شیار سیم‌کارت‌ها، پورت جک هدفون و شیار کارت حافظه SD است. قبل از خرید گوشی موبایل دست دوم مطمئن شوید که همه پورت‌های آن سالم بوده و مشکلی ندارند. در ضمن اگر گوشی‌ای خریداری می‌کنید که دارای قلم استایلوس است، قبل از خرید به خوبی عملکرد آن را بررسی کنید.

کد فعال‌سازی برای انتقال مالکیت گوشی چیست؟

طبق قوانین رجیستری، گوشی‌های موبایلی که مشمول طرح رجیستری هستند، برای اینکه بتوان آن‌ها را به دیگر افراد فروخت، باید پروسه‌ای را برای انتقال مالکیت طی کنند. این کار باید توسط فروشنده موبایل انجام شود. فروشنده کد فعال‌سازی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بعد از خرید گوشی موبایل دست دوم، بتوانید آن را برای سیم کارت خود فعالسازی کنید.

چطور گوشی با قیمت مناسب خریداری کنم؟

یکی از نکات مهمی که باید در زمان خرید گوشی دست دوم به آن توجه کنید، قیمت آن است. قیمت‌ گوشی‌های موبایل نو که در بازار کاملا مشخص است اما قیمت گوشی‌های موبایل دست دوم با توجه به میزان کارکرد، میزان حافظه داخلی، سالم بودن بدنه و LCD و برخی موارد دیگر مشخص می‌شود. بنابراین در زمان خرید گوشی دست دوم به قیمت توجه کرده و قبل از خرید قیمت آن را در بازار بررسی کنید.

برای دیدن آگهی‌های موبایل در دیوار کلیک کنید

حرف آخر

برای خرید گوشی دست دوم باید نکات زیادی را در نظر داشته باشید تا بتوانید مطابق با بودجه خود بهترین دستگاه را خریداری کنید. زمانی که برای خرید گوشی موبایل دست دوم اقدام می‌کنید سوالات زیادی ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. ما تلاش کردیم تا در این مقاله به سوالات متداولی که کاربران در زمان خرید با آن مواجه هستند پاسخ دهیم.

در این مطلب به سوال پرتکرار و رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های موبایل پاسخ داده شد که می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید باشد. با خواندن پاسخ کارشناس حرفه‌ای به هر سوال، می‌توان با هر آنچه که در مورد گوشی موبایلتان نمی‌دانید آشنا شوید. شما برای خرید گوشی موبایل دست دوم چه مواردی را بررسی می‌کنید؟

آگهی‌های موبایل را در دیوار ببینید
81 نظرات
  1. خانه اندروید می‌گوید

    تشکر از توضیحات دقیق شما

  2. ایلین می‌گوید

    سلام من یک تبلت سامسونگ ۲۰۱۶ ، ۱۰ اینج A دارم ۲ ساله استفاده کردم و هیچ ایرادی نداره هیچ چی حتی یک بار هم تعمیر نشده چون می خوام گوشی بخرم می خوام بفروشم الان خرید نو این تبلت تو بازار ۲ میلیون و ۸۰۰ هست ، خب من این تبلت رو چند بفروشم؟؟؟

    1. 09333602272رسول می‌گوید

      سلام خوبی عزیزم من دنبال یه تبلتم خودت قیمتی مدنظرت نیست تاتوافق کنیم

  3. محمد می‌گوید

    ب نظر شما خرید گوشی کار دزستیه یا ن

    1. علی می‌گوید

      مستحبه

  4. F. Mohajer می‌گوید

    سلام من یک گوشى نوکیا ۸۸۰۰ با دیزاین givori مدل
    Via veneto دارم از سایت هاى خارجى قیمت دست دوم
    گرفتم حدود ٩٠٠ تا ١٢٠٠ دلار خودم قیمت ٧۵٠ دلار آگهى کردم ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. dehkadeh می‌گوید

    گوشی من سامسونگ j5 و من زیاد از هنسفری استفاده میکنم . چند ماهی یکبار هنسفری میسوزه؟ به نظرت مشکل از سوکیت اونه؟ چکار باید بکنم؟ ممنونم

  6. حمید می‌گوید

    عجب توضیحات دقیقی واقعا!
    پاسخ کارشناس؟؟؟؟!!!!!!!

  7. جواد می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    من ۲ میلیون پول دارم
    چه گوشی پیشنهاد میکنید ؟

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام بلک بری پریو ریجن ۱

    2. ناشناس می‌گوید

      جی ۵ پرو

    3. Kamran_y_f می‌گوید

      iphone 5s 32G بهترین انتخابه

  8. محمد می‌گوید

    سلام من گوشیم s-color H1 است به چه قیمتی میتونم بفروشم؟؟؟؟

  9. محمد می‌گوید

    سلام من گوشیم s-color H1 است به چه قیمتی میتونم بفروشم؟ فقط یکم شکستگی جزئی در بدنش داره.

  10. Ali Agha می‌گوید

    سلام به نظرتون iphone x بخرم ؟؟؟؟

    1. مهدی می‌گوید

      نه چون می تونی با اون پول گوشی های فوقلاده شیائومی
      S9ویا موبایل های فوقلاده زیبای هواوی و یا حتی موبایل های کت رو بخری

    2. طاهر می‌گوید

      نه مطلقا!
      اپل مخصوصا تو ایران اصلا بدرد نمیخوره، کلا بدرد هم بخوره بخاطر قیمتش اصلا ارزش نداره
      با یک چهارم قیمت آیفون ایکس میتونی شیائومی بخری کیف کنی خدایی گوشین شیائومی ها

  11. پاسا می‌گوید

    سلام میخواستم بدونم قیمت آیفون۸plus با حافظه ۶۴ گیگ چند هستش؟

  12. علی می‌گوید

    سلام وقت بخیر . میخوام گوشی honor 8 lite را خریداری کنم . دست دومش به قیمت ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان می ارزه ؟

  13. سمیرا خرسند می‌گوید

    خیلی ممنون، مفید بود

  14. هاشم می‌گوید

    سلام گوشی اندروید دست دوم تا قیمت ۶۰۰ هزار تومن چی بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  15. حامد می‌گوید

    من بلک بری پریو ریجن چهار دارم ، چه قیمتی مناسب است برای فروش؟

  16. بهنوش می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من گوشیم رفت زیر ماشین
    الان اعصابم خرده و چون اطلاعت و عکسام نابود شد خیلی ناراحتم
    دنبال یه گوشی آی‌فون SE رزگلد۶۴gb کارکرده ولی تمیز و ضربه نخورده ام که سریع کار کنه
    پول زیادی نمیتونم خرج کنم
    به نظرتون به موارد فروشی ک تو سایت دیواره می‌توانم اعتماد کنم؟؟؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. ناشناس می‌گوید

      اره اعتماد کن ولی نشون بده جایی چون خودت سر در نمیاری

  17. غلامی می‌گوید

    سلام من یک گوشی جی ۶ پلاس از خارج اوردم میخواستم ببینم چقدر قمتش هست و چقدر فروش میره با تشکر و اگر کسی قصد خرید داره این شماره منه
    ۰۹۰۱۴۲۹۲۹۵۸

  18. سبحان می‌گوید

    سلام
    من یه آیفون ۶ از کانادا برام آوردن
    الان حدود ۶ ماهه دارم ازش استفاده میکنم
    ولی تلگرامش کار نمیکنه
    چی کارش کنم ؟

  19. مینا می‌گوید

    سلام گوشی دست دوم سامسونگ A6+ چند بخرم خوبه با مشخصات ۶۴گیگ منتظر پاسختون هستم

  20. احسان می‌گوید

    سلام موبایل اس۶ سی دو گیگ دارم ال سى دیش شکسته چقدر خرج داره

  21. بهمن می‌گوید

    سلام من نوت ۵ دارم ال سی دی شکسته چقد هزینش هست

  22. SNIPER می‌گوید

    سلام من گوشی ندارم باید چیکار کنم؟

    1. ناشناس می‌گوید

      برو برو بمیر

    2. ناشناس می‌گوید

      میتونی بخری???

  23. ... می‌گوید

    سلام بنظرم قیمتهای دیوار اصلا انصاف نیس و همچنین به صرفه چون هرکی هرقیمتی دوسداره میزنه بخصوص تو ماشین و گوشی موبایل بنظرم دیوار خودش باید یکسری قیمتهایی خودش به مشتریانی که قصد فروش دارن بده بعد با اون قیمتا فرخته شه ن اینکه هرکی هرچی دلش خواست طرف ایفون ۷پلاس زده ۹ملیون درحالی که میشه با ۹ملیون ایکس خرید و اینجو قیمت دادن اصلا درست نیس چون باعث میشه کسای دیگه هم که میفروشن بیان قیمت بالا بگن درسته که فروخته نمیشه ولی نباید اینطو هم سرخودی قیمت داده بشه

  24. alireza می‌گوید

    سلام من یه گوشی nokia x دارم . می خواهم بفروشم به نظرتون چه قیمت بزارم

    1. رمضان می‌گوید

      سلام قیمت ‌گوشی هواوی هنور hol U19 چنده؟?

  25. ..... می‌گوید

    سلام میخواستم بدونم قیمت هواویy520 دسته دو چقدره

  26. طراحی سایت می‌گوید

    ممنون دیوار عزیز
    جالب بود

  27. fatemeh می‌گوید

    سلام وقت بخیر من گوشی samsung j7 2016 دارم ۱ ساله گرفتم و فوق العاده تمیز هست به نظرتون چند بفروشم؟

  28. وحيد می‌گوید

    من گوشی ۵اس ۱۶ دارم میخوام بفروشم فقط یکم خط خش داره با دکمه سایلنتش بگیر نگیر داره چقدر قیمت خوبه .میخوام ۶اس بگیرم

  29. امیر می‌گوید

    سلام با ۳ ملیون چی بخرم؟؟
    لظفا راهنمایی کنید ممنون

  30. محمد می‌گوید

    سلام به نظرتون گوشی سامسونگ نوت ادیج رو با چه قیمتی بخرم.گوشی دو یا سه سال کار کرده و شایدم بیشتر؟این گوشی اگر پاور ای سی ش سوخته باشه چقدر از قیمت دست دومیش با اون تفاسیر کم میکنه؟

  31. محمد می‌گوید

    ۲۴۰۰ پول دارم بهترین گوشی از لحاظ دوربین و رم کدومه>؟؟ دست دوم

    1. Taha می‌گوید

      سلام ببخشید من میخوام گوشی Samsung galaxy a6 plusرو بخرم میخواستم بدونم گوشی خوبی هست وبازی pes2019موبایل رو بالا میاره ؟

  32. امیرحسین می‌گوید

    سلام ببخشید من میخاسم گوشی طرح آیفون بخرم بعد میگن هنگ میکنه وحتی برنامه نمیشه نصب کرد یعنی تلگرام اینارو نمیاره درسته؟

    1. جمشید می‌گوید

      سلام من ایفون ایکس ار طرح دارم دوست عزیز اینا درجه بندی داره من درجه یک دارم خدایی خوبه نه هنگ میکنه نه داغ میکنه هر برنامه ای رو که میریزمم ساپورت میکنه

  33. mehran می‌گوید

    انتفال مالکیت چیه؟

  34. وحید09148151206 می‌گوید

    سلام من یک گوشی سونی c5 الترا دارم هارد و منبع هاردش سوخته تبریز هیچ تعمیر کاری نمیتونه درست کنه به نظرتون بفرستم تهران ممنون

  35. مهرداد می‌گوید

    سلام.گوشی آیفون ۵s با ۱۶ گیگ حافظه ولی شارژ زود تمام میشه علت چیست اگه با همین وضعیت بخواهم بفروشم قیمتش چنده؟

    1. Mohsen می‌گوید

      منم همین مشکلو دارم. S5 شارژش زود تموم میشه

  36. مهرداد می‌گوید

    گوشی با باتری خوب حدود قیمت ۲ میلیون کدوم مارک خوبه؟

    1. SARA? می‌گوید

      ۲۸۰۰ هزینه‌کنید گلکسیj8pls بخرید سه روز میتونید ازش استفاده کنید نه داغ میکنه نه هنگ عالیه. ظاهرش قشنگ‌و شیکی نسبت به مدل هایj7.j5.و… داره

  37. امیر می‌گوید

    سلام
    مطالب مفیدی بود
    یک دونه موبایل نوکیا لویا ۸۲۰ دارم ویندوزه
    مثل اندروید همه چی نصب میشه روش
    یه ردیف نازک از ال ای دی ش سوخته ک قیمتشو کم کردم
    ۵۰۰ تومن میدم کسی خاست زنگ بزنه
    ۰۹۳۶۷۶۶۰۵۴۶

  38. ناشناس می‌گوید

    گوشی من قدیمیه و مدلش هواوی ۳سی لایت هستش برای فروش قیمت مناسب چه قیمتی هستش که من بتونم سریع بفروشمش؟

  39. مهران می‌گوید

    با سلام خیلی برام سوال چرا سایت دیوار هیچ نظارتی روی قیمت اجناس ندارند هر فردی یک قیمت گمراه کننده برای جنسی که که برای فروش دارن میذارن , مسئولین سایت دیوار حتی میتونن یک قیمت پیشنهادی برای کالاهایی که برای فروش هست بزارن اما چرا اینکارو نمیکنند نامعلوم شاید منفعتی برای سایت داره که قیمتها هروز عوض بشن چون مردم هم برای اطلاع از قیمتهای جدید هروز سایترو باز میکنند خواهش میکنم پاسخ این سوال رو بدید ممنون شاید من اشتباه فکر میکنم

  40. محمود می‌گوید

    با سلام
    من پارسال یه گوشی از سایت شما گرفتم ولی انتقال مالکیت ندادم. الان به فروشنده دسترسی ندارم و از سامانه هم شماره تلفن همراه مالک رو نتوتستم پیدا کنم، راهی وجود داره برای حل مشکل من؟
    با تشکر

    1. Respina می‌گوید

      fk mikonam dare ta jaei k i midunam
      ama az taraiqe samane hamta eqdam konid una tele forushandaro midan bhtun

  41. ربات اینستاگرام افزایش فالوور می‌گوید

    خیلی ممنون بابت مطالب عالی و مفیدتون

  42. ناشناس می‌گوید

    سلام بین گوشی a5 lite هواوی و نوکیا ۲.۱ کدومو پیشنهاد میکنید

  43. محمد می‌گوید

    سلام من یک گوشی شیائومی۵x عالی دارم حافظه ۶۴ و رم۴ اگ تا حالا ندیدین مشخصاتش بزنید اینترنت نگا کنید کمی دور برش خط افتاده مال کاورش هس ب نطر تون چند بفروشم؟

  44. جواد می‌گوید

    من گوشی ایفون ایکس ار طرح دارم درجه یک مشکی حافظه فیکش ۲۵۶ گیگ و حافظه اصلیش ۱۶ گیگابایت و رم ساپورت میکنه رنگش مشکیه دوربیناش ۸ و ۱۳ هر برنامه و بازی رو ساپورت میکنه هنگ نمیکنه داغ نمیکنه جعب و شارژر و هنسفری داره من تهران ار فروشگاه خریدم یک قاب هم داره که قیمتمتش ۸۰ تومانه و هدیه داده میشه سوالی داشتین در خدمتم گذاشتم واسه فروش به قیمت ۱۷۰۰۰۰۰تومان (یک میلیون و هفتصد) من با ضمانت میدم گوشیمو برای خرید با شماره زیر ارتباط برقرار کنید ۰۹۳۸۶۰۴۱۳۳۴

  45. نظری می‌گوید

    سلام
    انتقال مالکیت چطور باید انجام بشه؟

  46. امیر می‌گوید

    سلام من چند هفته پیش گوشی mi 9t گرفتم الان ال سی دیش شکسته میخواستم ببینم هزینه تعمیرش چقدر میشه و اینکه ال سی دیش تو بازار پیدا میشه؟

  47. محمد می‌گوید

    سلام من میخواستم موبایل tecno مدل ca6 رو بخرم میخواستم ببینم میتونم به این موبایل تازه وارد شده از یک شرکت اعتماد کنم و بخرمش یا باید پولم رو خرج موبایل شرکت های معتبر سامسونگ و اپل وغیره کنم

  48. محمد می‌گوید

    سلام من میخواستم موبایل tecno مدل ca6 رو بخرم میخواستم ببینم میتونم به این موبایل تازه وارد شده از یک شرکت اعتماد کنم و بخرمش

  49. ناشناس می‌گوید

    سلام من میخوام گوشی بخرم نمیدونم جه برندی بخرم اپل سامسونگ اج تی سی بنظرتون چی بهتره؟؟

  50. علیرضا می‌گوید

    گوشی تا ۶ تومان چی پیشنهاد میکنید؟باتری ۴ هزار باشه

    1. SEPEHR.G می‌گوید

      سلام علیرضا جان اگر از نظر باتری میخای سری M سامسونگ باتری ۵۰۰۰ دارن ولی دوربین چندان خوبی ندارن و اندرویدشون ۸.۱ هست ولی از نظر کیفیت سامسونگ مدل A70 رو پیشنهاد میکنم ولی مشکل این گوشی ها این است که NFC ندارن ولی گوشی سامسونگ سری S هم خوب نیستند بلکه عاااااالی هستند بخصوص سری های بالا ترشون ولی قیمت بالایی دارن

  51. محمد می‌گوید

    سلام من یه آیفون فایو اس میخواستم زیر ۶۰۰۰۰۰ کسی داره خبر کنه

  52. آدرینا می‌گوید

    سلام.من میخوام گوشی بخرم . و ۱.۵۰۰.پول دارم.ولی اطلاعاتی درباره مضرات و معایب گوشی های مختلف ندارم.مثلا اینکه آیا میشه به دست دوم اطمینان کرد یانه و یا کدوم برند و مدل بهتر و بهینه تر هست.
    لطفا بهم یدونه خوبشو معرفی کنین.سپاسگزارم.

  53. حکیم می‌گوید

    سلام یه سوال داشتم نظرتون در مورد گوشیهای live demo چیه آیا ارزش خرید دارن و تفاوتی با نمونه اصلی ندارن؟و آیا بعد از مدتی کار کردن باهاشون قطعاتش ضعیف نمیشن و یا از کار نمیفتن؟

  54. یونس می‌گوید

    سلام گوشی هوآوی p6 دارم میخوام بفروشم به نظرتون چند میره؟؟

  55. فاطمه می‌گوید

    تا حالا چندبار توسط دیوار خرید کردم متاسفانه دروغگو بودن و بعد پرداخت پول جنس ارسال نشد کاش این سماره هارو ببندید نتونن دیگه آگهی بدن

  56. امیر خیری می‌گوید

    میخواهم گوشی طرح آیفون بخرم . لطفن راهنمائی بفرمائید.

  57. داود مقدم می‌گوید

    سلام
    من خیلی وقته گوشی کارکرده میخرم،برای اطرافیان هم خریدم و راضی بودن.البته خیلی باید دقت کرد که گوشی تعمیری نباشه و حتماً انتقال مالکیت رو قبل از پرداخت پول انجام بده.توصیه میکنم اگه از تست گوشی اطلاعات کافی ندارید گوشی رو قبل از خرید به یه متخصص نشون بدید

  58. ابراهیم می‌گوید

    سلام
    من گوشی حدود ۴ میلیون میخوام ایا گوشی نو بخرم یا دسته دو مثل s8+ به نظر شما

  59. محمد امین می‌گوید

    من قصد خرید گوشیa30را دارم.از کجا بدونم گوشی کار کرده نیست و اصل هستش.

  60. محمد امین می‌گوید

    از کجا بفهمیم گوشی اصل است یا نه؟

  61. zara می‌گوید

    سلام من گوشی apple 6s / 64 گیگ دارم رنگ رز گلد ولی هاردش خراب شده اگر بخوام بفروشم چند میخرن؟ و یا اینکه قیمت هارد اکبند واسه مدل گوشی من چقدر هست؟

  62. هادی می‌گوید

    سلام من گوشی N97 نوکیا دارم اما LCD ش خرابه. هزینه تعویض اون چقد میشه؟

  63. دانیال می‌گوید

    سلام به نظر شما گوشی های طرح برای خرید مناسب هستند !

  64. حمید می‌گوید

    iPhone se 64 با قیمت ۲میلیون ارزش خرید دارد قابل اعتماد هست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.