کاربر

 
تعداد گوشی‌هایی که اپلیکیشن دیوار را بازکرده‌اند

نصب

 
تعداد نصب‌‌های فعال اپلیکیشن دیوار از کافه‌‌بازار در پایان سال

شاخص «نصب از کافه بازار» در زمان تنظیم این گزارش در تیر ۱۴۰۱ و پس از ده سال از آغاز فعالیت دیوار، بیش از ۵۰ میلیون بوده است.

کاربر آگهی‌گذار

 
تعداد کاربران یکتای آگهی‌گذار

آگهی منتشرشده

 
تعداد آگهی‌های منتشرشده
توزیع آگهی‌های ارسال ‌شده در ساعات شبانه ‌روز
توزیع بازدید آگهی‌ها در ساعات شبانه ‌روز

بیشترین آگهی‌ها در بین ساعات ۱۲ تا ۱۳ ارسال شده‌اند. ۲۶ درصد کل آگهی‌ها بین ساعات ۱۱ تا ۱۵ ارسال شده است.

بیشترین بازدید از آگهی‌ها بین ساعات ۲۳ تا ۲۴ بوده و 38 درصد کل بازدیدها بین ساعات ۱۹ تا ۱ بامداد انجام شده است.

آگهی منتشرشده نسبت به جمعیت هر استان

شهرهای قیدار و خرمـــدره در اســـتان زنجــان به ترتیب با ۹۰ درصـــد و ۸۸ درصد رکورددار بالاترین رشــــد تعداد آگهی منتشرشده بـــرای هر نفر نسبت به سال ۱۳۹۹ بوده‌اند.

بالاترین نسبت انتشار آگهی به جمعیت هر استان مربوط به البرز با ۳٫۹ بوده است.

متوســط تعداد آگهی منتشرشده در ســال برای هر ایرانی بزرگ‌تر از ۱۸ سال، ۲٫۴ آگهی بوده ‌است.

توزیع آگهی‌های منتشرشده در دسته‌های اصلی
خانه و آشپزخانه
املاک
سرگرمی و فراغت
وسایل نقلیه
وسایل شخصی
کالای دیجیتال
خدمات
تجهیزات و صنعتی
استخدام و کاریابی
اجتماعی

تعداد ۷۶٫۹ میلیون آگهی در دسته‌های کالایی منتشر شده که ۴۶ درصد آن مربوط بـه کالاهای نو و ۵۴ درصد مربوط به کالاهای دست‌دوم بوده است.

بازدید

 
تعداد بازدیدهای یکتا از آگهی‌ها

سهم هر پلتفرم از بازدید آگهی ها

2٫5 درصد
از طریق اپلیکیشن در سیستم‌عامل آی‌اواس
۴٫۵ درصد
از طریق وبسایت
93٫0 درصد
از طریق اپلیکیشن در سیستم‌عامل اندروید

در محاسبه بازدید یکتای هـر آگهی، تمام بازدیدهایی کــه از آن آگهی توسط یک دستگاه (گوشی موبایل یا دستگاه کامپیوتر) در مدت زمان یک هفته انجام شده فقط یک‌بار شمرده شده است.

بازدید یکتای هر آگهی در استان‌ ها

استان خوزستان با میانگین ۳۸۷ بازدید به ازای هر آگــهی، بیشترین تعداد بازدید یکتا از آگهی‌‌های منتشرشده در استان ‌ها را داشته است.

تعداد و رشد بازدید یکتای هر آگهی در دسته های اصلی

تعداد بازدید یکتای هر آگهی در دسته «استخدام و کاریابی» ۳٫۵ برابر متوسط بازدیدهای یکتای آگهی‌های دیوار بوده است.

دریافت اطلاعات تماس

 
تعداد دریافت اطلاعات تماس توسط کاربران

بیشترین تعداد متوسط دریافت اطلاعات تماس هر آگهی در دسته‌های «استخدام و کاریابی» با ۶۳ مرتبه و «وسایل نقلیه» با ۲۰ مرتبه بوده است.

دسته «وسایل شخصی» با متوسط ۳ بار، کمترین تعداد دریافت اطلاعات تماس هر آگهی را داشته است.

بررسی آگهی

 
تعداد بررسی آگهی‌ها، شامل آگهی‌های تازه‌ارسال‌‌شده یا آگهی‌های ویرایش‌‌شده

۷۶ درصد از بررسی‌ها به پذیرفته ‌شدن آگهی و ۲۴ درصد به رد شدن آن منجر شده است؛ نرخ رد آگهی در سال ۱۳۹۹، ۱۸ درصد بوده است. افزایش نرخ رد آگهی به نسبت سال ۱۳۹۹، به دلیل مقابله جدی دیوار با آگهی‌های جعلی یا تکراری است.

۴۱ درصد از بررسی آگهی‌ها توسط ربات‌‌ها انجام شده است؛ در سال ۱۳۹۹ این نسبت ۳۸ درصد بوده است.

مدت زمان بررسی آگهی‌ها توسط ناظر انسانی

مدت زمان بررسی آگهی‌ها توسط ناظر انسانی (از زمان ثبت تا انتشار) در ۵۴ درصد موارد کمتر از دو دقیقه و در ۸۶ درصد موارد کمتر از ده دقیقه است.

گزارش کاربران

 
تعداد آگهی‌های گزارش‌‌شده از سمت کاربران

کاربران مسدودشده بیش از 302 هزار نفر بوده‌اند که نسبت به سال ۱۳۹۹، تعداد آن‌ها 5 برابر شده است.

۱٫۳+ میلیون

کاربر گزارش‌دهنده به دیوار

3٫4+ میلیون

تعداد کل گزارش‌های کاربران

کاربر غیرشخصی

تعداد کاربران غیرشخصی فعال در دیوار

کاربران غیرشخصی در دیوار،‌ کاربرانی هستند که از پنل کسب‌وکارها (نمایشگاه ماشین، فروشگاه یا املاک) یا در زیردسته «عمده‌فروشی» آگهی گذاشته، حداقل چهاربار هنگام ارسال آگهی خود را مشاور املاک معرفی کرده یا در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» نشانه‌های کسب‌وکاری داشته باشند.

سرمایه انسانی

 
تعداد افراد شاغل در دیوار
420 نفر
تعداد افراد شاغل در دیوار (آگه‌پردازان هوشمند)
624 نفر
تعداد افراد شاغل در عملیات دیوار (پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان)
296 نفر
تعداد افراد شاغل در کارنامه (خودرو پردازش هوشمند)