استخدام دو عنوان شغلی در کارگزاری مفید

0

چند سالی است که بازار بورس و اخبار آن به بخش مهمی از زندگی اقتصادی ایرانی‌ها تبدیل شده است. رونق این بازار در چند سال گذشته موجب شد تا اقبال به این عرصه زیاد شود. در این سال‌ها تحلیل‌گران زیادی وارد بازار بورس شدند و کسب‌وکارهای مرتبط با بورس هم رونق قابل توجهی گرفته است.

برای همین اغلب در آگهی‌های ثبت شده در بازار کار شاهد اطلاعیه‌های دعوت به همکاری با کارگزاری‌های معتبر بورسی هستیم. در اینجا قصد داریم آگهی استخدامی کارگزاری مفید را بررسی کنیم که در هفته پایانی شهریور ماه ۱۴۰۱ برای چهار عنوان شغلی از علاقه‌مندان دعوت به همکاری کرده است.

نگاهی به کارگزاری مفید در بازار بورس ایران

کارگزاری مفید مثل خیلی از کارگزاری‌های دیگر از میانه‌های دهه هفتاد شمسی در تهران شروع به کار کرد. در آن سال‌ها فعالیت‌های بورسی چندان طرفداری نداشت و محدوده فعالیت این کارگزاری هم در تهران تعریف شده بود. اما خیلی زود و با رشد بازار مالی در ایران این کارگزاری هم توسعه یافت.

طی ۱۵ سال اخیر کارگزاری مفید همواره سهم قابل‌توجهی از معاملات در بازار سرمایه کشور را به خودش اختصاص داده بود. در حال حاضر بیش از ۷ میلیون کاربر با اعتماد به کارگزاری مفید، با سامانه‌های این کارگزاری در بازار سرمایه فعالیت می‌کنند.

استخدام کارگزاری مفید در تهران، تبریز، بندرعباس و کرج

در اطلاعیه استخدامی این کارگزاری که در وب‌سایت‌های کاریابی منتشر شده آمده که کارگزاری مفید در چهار استان تهران، البرز، آذربایجان شرقی و هرمزگان نیروی کاری استخدام می‌کند.

این آگهی‌ها همچنین برای استخدام در موقعیت شغلی «کارشناس ارشد فروش» و «نیروی تشریفات» منتشر شده است. برنامه استخدامی در شهرهای مختلف و برای موقعیت‌های شغلی گوناگون به شرح زیر است:

  • کارشناس ارشد فروش – بندرعباس – کارگزاری مفید شعبه هرمزگان
  • نیروی تشریفات شعب – تهران – کارگزاری مفید شعبه تهران
  • کارشناس ارشد فروش – تبریز – کارگزاری مفید شعبه آذربایجان شرقی
  • نیروی تشریفات شعب – کرج – کارگزاری مفید شعبه البرز

وظایف شغلی و شرایط احراز هر پست

در اطلاعیه استخدام کارگزاری مفید جزئیاتی هم در خصوص وظایف هر شغل و شرایط احراز پست عنوان شده است که در ادامه می‌خوانیم.

شرایط احراز پست کارشناس ارشد فروش

  • داشتن حداقل دو سال سابقه کار
  • آشنایی با مهارت‌های تخصصی فروش و تاثیرگذاری بر مشتری
  • مهارت ارتباطی بالا
  • مسئولیت‌پذیری در پاسخگویی
  • آشنایی با اصول مدیریت ارتباط با مشتریان

شرح شغل و وظایف کارشناس ارشد فروش

  • ارائه مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری به مشتریان متناسب با نیاز آنان
  • برگزاری جلسات مذاکره و عقد قرارداد با مشتریان حقیقی یا حقوقی
  • حفظ ارتباط مستمر و اثربخش با سرمایه‌گذاران به منظور حداکثرسازی منافع ایشان
  • ارائه اطلاعات معتبر به مشتریان در چارچوب قوانین و مقررات بازار سرمایه در راستای افزایش آگاهی مشتریان
  • شناسایی بازارهای هدف و طبقه‌بندی مشتریان بالقوه
  • کار تیمی با دیگر اعضای شبکه فروش به منظور افزایش و دستیابی به اهداف فروش
  • پیگیری کلیه امور مربوط به فروش و پشتیبانی مشتریان در شعبه یا به صورت تلفنی و میدانی
  • رصد اقدامات رقبا و توسعه بازار هدف
  • ارائه طرح‌ها و ایده‌های پیشنهادی به منظور افزایش فروش

همچنین ساعت کاری از ۷:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ عصر در نظر گرفته شده و پذیرفته شدگان از همه مزایای قانونی کاری برخوردار خواهند شد.

شرایط احراز پست نیروی تشریفات شعب

این کارگزاری پنج ویژگی زیر را برای احراز پست نیروی تشریفاتی شعب در نظر گرفته است.

  • پرانرژی و منظم
  • حداکثر سن 35 سال
  • مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم
  • خوش‌خلق و خوش‌برخورد
  • جدیت در امور محوله و مسئولیت‌پذیری و رعایت قوانین و مقررات شرکت

شرح وظایف عنوان شغلی نیروی تشریفات شعب

  • انجام کلیه امور مربوط به آشپزخانه
  • انجام خدمات و نظافت کامل محیط کار
  • آماده سازی و پذیرایی جلسات مدیریت
  • رعایت نظم ظاهری و اخلاق مداری

ساعت کاری برای نیروهای تشریفاتی هم ۷:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ عصر در نظر گرفته شده و آنها هم از بیمه و بیمه تکمیلی برخوردار خواهند بود.


انواع آگهی مشاغل را در دیوار ببینید

***

اخبار استخدام را در بلاگ دیوار بخوانید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.