استخدام نگهبان در بانک پاسارگاد

0

بانک پاسارگاد قصد دارد برای برخی شعب این بانک در تهران نگهبان و نیروی حفاظتی استخدام کند. این بانک در اطلاعیه‌ای که در وب‌سایتش قرار داده شرایط استخدام و نحوه آن را تشریح کرده است.
پاسارگاد از جمله بانک‌های خصوصی است که در بیشتر مقاطع سال برنامه استخدامی باز دارد. برای همین در در وب‌سایت این بانک بخشی تقریبا دائمی برای استخدام نیروی کار در نظر گرفته شده است. در حال حاضر این بانک برای چند موقعیت شغلی نیروی کار استخدام می‌کند که استخدام نگهبان و نیروی حفاظتی یکی از آنهاست. در ادامه اطلاعات ضروری برای احراز این عنوان سازمانی در بانک پاسارگاد را مرور می‌کنیم.

شرایط عمومی و اختصاصی استخدام در بانک پاسارگاد

آنچنان که در اطلاعیه‌ی استخدامی این بانک در وب‌سایتش عنوان شده، موارد زیر برای متقاضیان استخدام به عنوان نگهبان الزامی است:

  • تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
  • متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور
  • متولدین ۱۳۷۰/۰۱/۰۱ به‌بعد
  • دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط
  • مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه و یا فوق‌دیپلم
  • عدم اشتغال به تحصیل و یا دارا‌ بودن مدرک در مقاطع بالاتر از فوق‌دیپلم
  • دارا بودن کارت پایان‌خدمت نظام‌وظیفه (گذراندن دوره خدمت وظیفه عمومی الزامی بوده و هیچ نوع معافیتی پذیرفته نیست)
  • تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی برای انجام شغل محوله، طبق تأیید پزشک معتمد بانک و دارای تناسب‌اندام و حداقل قد ۱۷۵ سانتیمتر
  • عدم اشتغال (رسمی و پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان‌ها، دستگاه‌ها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی
  • عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری با تأیید مراجع ذی‌صلاح
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان
  • پذیرفته‌شدن در مصاحبه حضوری مطابق با روند جذب سرمایه انسانی بانک
همانطور که در بالا عنوان شد این برنامه استخدامی برای شعب بانک پاسارگاد در شهر تهران در نظر گرفته شده و ساکنان شهرهای دیگر به دلیل نداشتن ویژگی بومی‌بودن نمی‌توانند برای این عنوان شغلی اقدام کنند.

چگونه ثبت‌نام کنیم؟

برای نام‌نویسی و اعلام آمادگی برای احراز این عنوان شغلی باید به وب سایت بانک پاسارگاد مراجعه و اخبار بخش استخدام و دعوت به همکاری را مطالعه کنید. لینک مستقیم نام‌نویسی هم این نشانی موجود است: https://hrm.bpi.ir/job/guard
  • همچنین علاقه‌مندان به نام‌نویسی حتما باید یک آدرس پست الکترونیک معتبر داشته باشند. چرا که در مرحله اول نام‌نویسی تنها از داوطلبان ایمیل درخواست شده و سپس آدرس معتبر نام‌نویسی به ایمیل آنها ارسال می‌شود.
  • هر داوطلب با یک آدرس پست الکترونیک تنها یک‌بار می‌تواند در آزمون شرکت کند.
  • توجه داشته باشید که آدرس اختصاصی نام‌نویسی به ایمیل شما ارسال می‌شود و برای همین باید آدرس معتبر و قابل چک‌شدن باشد تا بتوانید مراحل بعدی نام‌نویسی را انجام دهید.
  • همچنین ارسال لینک ثبت‌نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت‌نام تکمیل نشود، به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.

نکته پایانی در خصوص نام‌نویسی اینکه هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت‌نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می‌باشد. در صورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت‌نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام

در فراخوان استخدامی این بانک موارد زیر به عنوان مدارک مورد نیاز استخدام معرفی شده‌اند:

  • فایل اسکن‌شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
  • فایل اسکن‌شده کارت ملی
  • فایل اسکن‌شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
  • فایل اسکن‌شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن‌شده مدرک دیپلم الزامی است
  • فایل اسکن‌شده کارت نظام‌وظیفه هوشمند (برای آقایان)
  • حداکثر حجم فایل‌های ارسالی می‌تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب‌های jpg,png,gif ذخیره شده باشد.

 

فرصت استخدام در بانک‌های خاورمیانه و رفاه کارگران

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی مهرماه ۱۴۰۱

استخدام کارشناس فناوری اطلاعات در بانک سینا

نام‌نویسی آزمون استخدامی بیمه البرز شروع شد


آگهی‌های استخدام را در دیوار ببینید

***

اخبار استخدام را در بلاگ دیوار بخوانید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.