آزمون استخدامی بانک سرمایه | جذب بانکدار برای شعبه آستارا

شرایط و مدارک موردنیاز چیست؟

0

اگر اهل شهرستان آستارا و علاقه‌مند به استخدام در یک بانک خصوصی هستید، می‌توانید در آزمون استخدامی بانک سرمایه شرکت کنید. این بانک خصوصی در جدیدترین اطلاعیه استخدامی‌اش، اعلام کرده که قصد دارد برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز در شعبه آستارا یک آزمون استخدامی برگزار کند. داوطلبان می‌توانند برای نام‌نویسی در این آزمون اقدام کنند و شانس‌شان را برای استخدام در این بانک بیازمایند.

فارغالتحصیلان چه رشتههایی میتوانند در آزمون استخدامی بانک سرمایه شرکت کنند؟

آن‌چنان که در اطلاعیه استخدامی بانک سرمایه آمده است، فارغ‌التحصیلان ۴ رشته دانشگاهی زیر می‌توانند در آزمون شرکت کنند:

  • علوم بانکی
  • حسابداری (کلیه گرایش‌ها)
  • علوم اقتصادی (گرایش‌های نظری- بازرگانی – صنعتی)
  • مدیریت (گرایش‌های بانکداری- بازرگانی- مالی- صنعتی)

همچنین مدرک داوطلبان باید کارشناسی باشد. این بانک برای داوطلبان محدودیت معدل حداقل ۱۶ را در نظر گرفته است. از دیگر شرایطی که داوطلبان شرکت در این آزمون استخدامی باید داشته باشند، حداکثر سن ۲۷ سال است. به این ترتیب، متولدین اردیبهشت ۱۳۷۴ به بعد می‌توانند در این آزمون استخدامی شرکت کنند. در مورد محدودیت سنی البته یک تبصره هم وجود دارد و آن اینکه در صورت گذراندن خدمت سربازی، حداکثر به مدت ۲ سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.

تذکر بسیار مهمی که نباید فراموش شود، این است که این آزمون استخدامی بانک سرمایه تنها برای جویندگان کار آستارایی فعال است و اهالی غیربومی نمی‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

آزمون استخدامی بانک پاسارگاد برای رده شغلی بانکدار (شرایط و نحوه ثبت‌نام)

سایر شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک سرمایه

آنچه تا اینجا گفته شد، شرایط اختصاصی شرکت در آزمون است؛ بااین‌حال برای شرکت در این آزمون مطابق همه آزمون‌های استخدامی یک سری شرایط عمومی هم در نظر گرفته شده است. این شرایط اغلب مانند شرایط مشترک بسیاری از آزمون‌های استخدامی است.

موارد زیر در صدر فهرست شرایط عمومی شرکت در این آزمون استخدامی بانک سرمایه قرار گرفته است:

  • تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته‌شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان‌ها، دستگاه‌ها و یا سایر مؤسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل
  • آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL

مراحل و تاریخ ثبتنام در آزمون استخدامی بانک سرمایه

نام‌نویسی برای شرکت در این آزمون استخدامی آغاز شده است. آن‌چنان که روابط عمومی این بانک اعلام کرده است، داوطلبان از روز یکشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۱ تا شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند تا در این آزمون استخدام شرکت کنند. برای این کار باید به وب‌سایت بانک به آدرس (www.sbank.ir) مراجعه کنند و روی خبر استخدام کلیک کنند تا وارد صفحه شرایط و ضوابط آزمون شوند. اگر این صفحه را مطالعه می‌کنید، نیاز چندانی به طی کردن این مراحل ندارید و می‌توانید به‌طور مستقیم با کلیک بر روی آدرس (https://www.sbank.ir) ثبت‌نام خود را انجام دهید.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون استخدامی بانک سرمایه

  •  فایل اسکن‌شده عکس پرسنلی ۴×۳ (عکس پرسنلی باید تمام‌رخ و واضح باشد)
  • فایل اسکن‌شده کارت ملی ( پشت و رو)
  • فایل اسکن‌شده کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ( پشت و رو)
  • فایل اسکن‌شده تمام صفحات شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
  • فایل اسکن‌شده آخرین مدرک تحصیلی
  • فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی

تذکر نهایی و مهم اینکه پذیرش متقاضی برای افراد بومی است، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.