چگونه زنگ‌خور و مشتری‌های آگهی‌ خودرو خود را بیشتر کنیم؟

0

موفقیت آگهی خودرو شما به میزان زنگ‌خور و تعداد علاقه‌مندان به آگهی شما بستگی دارد. هر چقدر افرادی بیشتری را به باز کردن آگهی خود ترغیب کنید، احتمال موفقیت آگهی شما بالاتر می‌رود. شاید سوال شما بعد از این مقدمه این باشد: چه چیز باعث می‌شود که افراد بیشتری به باز کردن آگهی خودرو من علاقه‌مند شوند؟ پاسخ ما در دیوار این است: عکس و فیلترهای غیرضروری را دست کم نگیرید!

با فیلترهای ضروری دستهٔ خودرو دیوار آشنا شوید

وقت ارسال آگهی خودرو در دیوار شما باید «کارکرد»، «مدل (سال تولید)»، «رنگ» و «برند و تیپ» را حتماً مشخص کنید. شما نمی‌توانید بدون مشخص کردن این موارد آگهی خودرو خود را در دیوار بگذارید.

آگهی خودرو

فیلترهای اختیاری دستهٔ خودرو دیوار کدام‌ها هستند؟

«وضعیت موتور»، «وضعیت شاسی‌ها»، «وضعیت بدنه»، «مهلت بیمهٔ شخص ثالث»، «گیربکس»، «نحوه فروش» و «قیمت» از فیلترهای اختیاری دیوار هستند. بر اساس آمار دیوار، آن دسته از آگهی‌های خوردو که این فیلترها در آن‌ها پر شده است، بازدید بیشتری دارند. به عنوان مثال اضافه کردن قیمت به آگهی خودرو، بازدید از آن را به طور میانگین تا ۲۰ درصد افزایش می‌دهد. به جز این فیلترها، عکس را هم خیلی خیلی جدی بگیرید!

آگهی‌های خودرو را در دیوار ببینید

چرا به آگهی خودرو عکس اضافه کنم؟

آمار و ارقام ما نشان می‌دهد که آگهی‌های عکس‌دار خودرو نزدیک به ۵۰ درصد زنگ‌خور بیشتری دارند. هر چه کیفیت عکاسی شما از خودرو بهتر باشد، مخاطبان آگهی خودرو شما با اطمینان بیشتری با شما تماس می‌گیرند. 

چگونه از خودرو خود عکس بگیرم؟

از قانون «عکاسی ۱۰ نقطه‌ای» بهره ببرید! طبق این قانون، شما با عکاسی از ۱۰ نقطه از خودرو خود، آن را به بهترین شکل به افراد معرفی می‌کنید.

  • نمای جلو: دقیقاً مقابل خوردو خود بایستید و عکس بگیرید.
  • نمای عقب: پشت ماشین بایستید و عکس بگیرید.
  • نمای جانب: از کنار ماشین عکسی بگیرید که شامل تمام طول ماشین و لاستیک‌ها باشد.
  • نمای موتور: در حالی که کاپوت ماشین باز است، موتور ماشین را به طور کامل نمایش بدهید.
  • نمای صندوق عقب: صندوق را بالا بزنید و از فضای داخل آن عکس بگیرید.
  • نمای داشبورد و کنسول: روی صندلی عقب بنشینید و از فضای کنسول و داشبورد عکس بگیرید.
  • نمای صندلی‌های جلو: از طریق یک پنجره یا با در باز عکس بگیرید.
  • نمای صندلی‌های عقب: از طریق یک پنجره یا با در باز عکس بگیرید.
  • نمای لاستیک ها: از نزدیک، از لاستیک ها و رینگ‌ها عکس بگیرید.
  • نمای فرمان: تصویری واضح و مستقیم از دید فرمان.

زنگ‌خور آگهی خودرو خود را بالا ببرید!

با اضافه کردن عکس‌های مناسب و باکیفیت و پر کردن فیلترهای «قیمت»، «وضعیت موتور»، «وضعیت شاسی‌ها»، «وضعیت بدنه»، «مهلت بیمهٔ شخص ثالث»، «گیربکس» و «نحوه فروش» بازدید از آگهی‌های شما تا ۷۰ درصد بیشتر می‌شود و به همین میزان احتمال موفقیت آن بالاتر می‌رود.

***

جدیدترین آگهی‌های خودرو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.