استخدام منشی اداری آشنا به امور حسابداری-تمام وقت
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۲ سال |
توضیحات
شرکت معتبر تولید ماشین آلات صنعتی واقع در رباط کریم جهت تکمیل کادر اداری خود، از یک منشی اداری باتجربه و آشنا به امور حسابداری دعوت به همکاری مینماید. شرایط همکاری: - نوع همکاری: تمام وقت - محل کار: رباط کریم - حقوق و مزایای مکفی - محیط کاری منظم، حرفه ای و صمیمی - افراد بازنشسته واجد شرایط استخدام نمی باشند شرایط احراز: - حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط - تسلط به کامپیوتر و نرم افزارهای اداری(Excel, Word و ایمیل) - آشنایی با امور حسابداری و توانایی همکاری با واحد مالی(اولویت استخدام با افراد دارای تجربه در این زمینه است) - دقت، نظم و مسئولیت پذیری بالا - فن بیان خوب - مهارت در پاسخگویی تلفنی و هماهنگی های اداری مزایا: - حقوق و مزایای مکفی - بیمه از بدو ورود - آموزش رایگان - سرویس رفت و برگشت - نهار رایگان جهت هماهنگی و ارسال رزومه: تماس تلفنی یا ارسال روزمه از طریق واتساپ
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
