منشی خانم برای تایم اداری ۸ تا ۱۴
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | ندارد |
توضیحات
به یک همکار منشی خانم در یک دفتر اداری جهت انجام امور : هماهنگی ، تشکیل پرونده، ثبت نام سامانه نیازمندیم. زمان ۸ صبح تا ۲ ظهر جمعه ها و تعطیلات رسمی تعطیل. پنج شنبه ها به صورت شناور هست و درصورت عدم نیاز تعطیل. محیط کاملا امن و بدون حاشیه سن ۲۲ الی ۳۰ بدون نیاز به سابقه. درحد آشنایی با سیستم کامپیوتر آدرس: امام خمینی جنوبی ، جنب اداره گاز ، ابتدای خیابان دستجردی.((دفتر مشاوره سختی کار)) حقوق ماهیانه: ۵٫۵۰۰
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.





