منشی دستیار کارمند اداری
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۲ سال |
توضیحات
*لطفا اول دقیق بخوانید* و همه سوالات احتمالی*دقیق پاسخ داده شده*مذاکرات ساعت کاری حقوق بعد پر کردن فرم استخدام.سپاس از توجه. استخدام منشی / دستیار اداری (حضوری در شاهرود) و *** عنوان شغلی ۲:متخصص تکنیکال وردپرس. مجموعهی فعال در امور دیجیتال مارکتینگ شرح وظایف: پاسخگویی به تماسها و پیامها هماهنگی امور اداری انجام جستجو و کارهای اینترنتی ساده کمک در تنظیم وقتها و هماهنگی جلسات ثبت اطلاعات و تنظیم گزارشهای ساده شرایط و مهارتهای مورد نیاز: آشنایی با کار با کامپیوتر و اینترنت تسلط نسبی به نرمافزارهای Office خوشبرخورد، دقیق و قابل اعتماد ترجیحاً خانم، سن بین ۲۰ تا ۳۵ سال ، اقا هم شرایط داشت پیام بدهند. مدرک تحصیلی: دیپلم یا بالاتر حقوق و مزایا: حقوق پایه از ۹ میلیون تومان الی ۱۵ میلیون (بسته به مهارت و تجربه) دورهی آزمایشی: ۳ روز کاری بهصورت آزمایشی جهت آشنایی با محیط کار و ارزیابی عملکرد محل کار: شاهرود – حوالی میدان هفت تیر ساعت کاری۸ الی ۱۶ نحوه ارسال درخواست: برای بررسی اولیه،و دریافت فرم استخدام شماره واتساپ خودتون در چت بذارید فرم ارسال می شود.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
