قیمت قطعی کوییک S و ساینا S مشخص شد

0

شورای رقابت پس از بررسی‌های لازم، قیمت خودروهای کوییک S و ساینا S را از طریق کلینیک تجاری مشخص کرد. بر این اساس، قیمت کارخانه کوییک اس ۱۲۵ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت کارخانه‌ای ساینا اس ۱۱۴ میلیون و ۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای سه ماهه سوم سال تعیین شده است.

نرخ‌های اعلامی بدون احتساب هزینه بیمه، شماره گذاری و  … هستند که با احتساب حدود ۱۴ درصد به مبالغ اعلامی، قیمت قطعی مشخص خواهد شد.

کوییک S محصول جدید گروه خودروسازی سایپا است که بر پایه خودروی تیبا ۲ و در اصل پروژه X200 سایپا ساخته شده است. کوییک S نسخه فیس لیفت کوییک معمولی است که با نام کوییک ۹۹ هم شناخته می‌شود. این خودرو به این دلیل به نام کوییک ۹۹ نامیده می‌شد که قرار بود در سال ۹۹ رونمایی شود و سایپا شروع به پیش فروش این خودرو کرده است.

بیشتر بخوانید: تولید کوییک R اتوماتیک توسط پارس خودرو آغاز شد

ساینا یکی از خودروهای گروه خودروسازی سایپا است که بر پایه پروژه ایکس ۲۰۰ ساخته شده است. خودرویی که در بازار از موفقیت نسبی برخوردار بوده و فروش خوبی داشته است. حال سایپا بعد حدود چهار سال تصمیم به اجرای فیس لیفتی روی ساینا گرفته است و ساینا جدید با نام ساینا S (ساینا اس) وارد بازار می‌شود.

اولین چیزی که در ساینا S به چشم می‌آید چراغ‌های جدید و سپر آن است. به نظر می‌آید سایپا سپر کوییک را با کمی تغییر روی ساینا جدید نصب کرده است. چراغ‌های جلو تغییر شگرفی نداشته‌اند، اما جلو پنجره با طرح کروم کاری شده به جذابیت نمای جلویی کمک شایانی کرده است. دی لایت هم از ریزه کاری‌های جدید ساینای جدید است. در قسمت عقب خودرو، گرافیک جدید چراغ‌ها و سپر جدید خودنمایی می‌کنند. علاوه بر این‌ها، در پایین سپر ساینا اس یک دفیوزر جدید دیده می‌شود که جلوه اسپرتی خوبی ایجاد می‌کند. در نمای کناری تفاوت عجیبی دیده نمی‌شود و تقریبا بدون تغییر مانده است.

شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت خرید و فروش سایپا کوییک و همچنین، مشاهده آگهی‌های خرید و فروش ساینا به سایت دیوار مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.