استخدام در دفتر اسناد رسمی
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۲ سال |
توضیحات
#####استخدام کارمند دفتر اسناد رسمی ##### دفتر اسناد رسمی ۱۱ واقع در پرند در نظر دارد تعداد ۲ کارمند خانم با شرایط ذیل استخدام نماید . شرایط : #### حداقل دو سال سابقه کار در دفتر اسناد رسمی ### ##حداقل مدرک : لیسانس ## شرایط سنی : ۲۵ تا ۳۵ سال # تسلط کامل بر سیستم ثبت آنی و تسلط کامل بر تنظیم و ثبت انواع اسناد متداول در دفاتر اسناد رسمی . # مسلط به کامپیوتر . # روابط عمومی بالا . # ظاهری موجه و بدون عمل های زیبایی صورت . ####ساعات کاری و حقوق و مزایا #### ** حقوق :طبق وزارت کار و درصورت فعالیت خوب و رعایت کلیه اصول کار و اخلاق حرفه ای پاداش نیز به جهت حسن انجام کار تعلق خواهد گرفت . ** بیمه کامل . ** ساعات کاری :طبق رویه اداری کشور از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۶:۰۰ و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی کشور طبق تقویم تعطیل و در صورت اعلام تعطیلی غیر تقویمی نیز تعطیل است .
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
