کتابچهٔ برند دیوار
پس از دوازده سال فعالیت دیوار، حالا ما بخشی از زندگی مردم خوب ایران شدهایم، آنگونه که حتی در زبان فارسی هم معنای تازهای به واژهٔ «دیوار» دادهایم و دیگر کسی از شنیدن «در دیوار بودن» تعجب نمیکند. حالا خیلی از ایرانیها وقت خرید و فروش ملک، خودرو یا خدمات در دیوارند و اولین گزینهیشان برای پیدا کردن کالاهای دست دوم و نو، دیوار است. حتی در استخدام هم دیوار مهمترین مرجع است و وقت پیدا کردن کار یا کارجو، اغلب ایرانیها در دیوارند. برای آنکه در ذهن مخاطبان و کاربرانمان ظاهری پیوستهتر و متناسبتر داشته باشیم، همچنین، پویاتر و کاراتر از همیشه پیش برویم، هویت کلامی و بصری برند دیوار را تدوین کردهایم.