استخدام دستیار اداری و ارتباط با مشتریان(منشی)
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
شرح شغل: به یک همکار حرفهای برای مدیریت امور دفتری و پاسخگویی به مشتریان نیازمندیم. فرد منتخب مسئولیتهایی از جمله پاسخگویی به تماسها و پیامهای مشتریان پیگیری درخواستها، ثبت سفارشات ثبت و بایگانی اطلاعات و همکاری نزدیک با تیم و مدیران را برعهده خواهد داشت. مهارتها و توانمندیها: توانایی مدیریت امور اداری و سازماندهی دفتر مهارت ارتباطی قوی با مشتریان و تیم داخلی پیگیری دقیق درخواستها و حل مسائل مشتریان مهارت ثبت و گزارشگیری اطلاعات و مستندات مسئولیتپذیری و دقت در اجرای امور
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.