استخدام دفتردار مجتمع تجاری الغدیر
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
مجتمع تجاری الغدیر جهت تکمیل کادر اداری خود به یک پرسنل (ترجیحا خانم )دفتردار واجد شرایط زیر نیازمند است: شرایط عمومی و تخصصی: • آشنایی کامل با سیستم کامپیوتر، تایپ فارسی و نرمافزارهای اداری (Word، Excel و ...) • توانایی انجام امور بایگانی، ثبت مکاتبات، پیگیری نامهها و انجام کارهای اداری روزمره • دارای دقت، نظم، مسئولیتپذیری و اخلاق کاری مناسب • ترجیحاً دارای سابقه کار مرتبط در دفاتر یا مراکز تجاری ساعت کاری: • شیفت صبح: ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ • شیفت عصر: ۱۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰ حقوق ماهیانه توافقی (شرط اصلی عملکرد و مهارت) محل کار: دفتر مدیریت مجتمع تجاری الغدیر از واجدین شرایط دعوت میشود به آدرس ذیل مراجعه فرمایند:خیابان آیت الله مرعشی نجفی خیابان ارم مجتمع تجاری الغدیر طبقه اول دفتر هیئت مدیره
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
