استخدام مسئول دفتر در یک شرکت معتبر
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
یک شرکت معتبر در زنجان، در نظر دارد جهت تکمیل کادر اداری خود یک نفر مسئول دفتر ( خانم ) با شرایط زیر استخدام نماید: - آشنایی کامل با نرم افزارهای آفیس شامل وورد و اکسل ** - آشنایی کامل فعالیت در فضای مجازی، ساخت و ادیت کلیپ های تبلیغاتی - توانایی انجام خریدها و سفارشات - نگهداری و بهروزرسانی دادههای مربوط به سازمان - سازماندهی سیستم بایگانی - دریافت و ارسال ایمیلها و پیام های اداری - دریافت، بررسی، توزیع و ارسال نامهها و فاکتورها - سرعت بالا در تایپ و توانایی لازم جهت انجام مکاتبات اداری - پاسخگویی به تماس ها و سوالات پرسنل و مشتریان - سازماندهی اتاق مدیریت - توانایی برقراری ارتباط، روابط عمومی بالا، مدیریت استرس * سایر شرایط * * محدوده سنی 20 تا 35 سال * جنسیت : خانم * دارای سابقه کار مرتبط * ساعت کاری : تمام وقت ( 7:30 صبح تا 4:30 بعد از ظهر) * دارای وعده غذایی ناهار و سرویس ایاب و ذهاب * حقوق و مزایا : طبق قانون کار و تامین اجتماعی * محل کار : زنجان ** کارجویان محترم لطفا رزومه کاری و شماره تماس خود را در چت دیوار ارسال نمایید تا پس از بررسی دعوت به مصاحبه شوید **
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
