استخدام منشی خانم جهت امور اداری در دفتر تهران
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۳ سال |
توضیحات
شرح موقعیت شغلی: یک شرکت صنعتی معتبر برای تکمیل تیم اداری خود به یک نفر خانم جهت سمت منشی امور اداری در دفتر تهران نیازمند است. شرایط و توانمندیها: • سن: ۲۰ تا ۳۰ سال • مدرک تحصیلی: حداقل فوقدیپلم (کاردانی) • تسلط بر کامپیوتر و نرمافزارهای Word و Excel • مهارت در پاسخگویی تلفن و پیامرسانها (بهویژه واتساپ) • آشنایی با امور دفتری و اداری • روابط عمومی بالا، پرانرژی و با انگیزه • ظاهر آراسته و حرفهای مزایا: • حقوق توافقی • بیمه تامین اجتماعی • صبحانه و میانوعده • هدایای مناسبتی • پاداش عملکرد محیط کار: • محیطی تمیز، آرام و خلوت • دسترسی بسیار آسان به حملونقل عمومی • دفتر روبهروی ایستگاه مترو قلهک نحوه ارسال رزومه: جهت تعیین وقت مصاحبه، رزومه خود را به شماره وا********************* ارسال کنید.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.