استخدام منشی و دستیار خانم در دفتر وکالت یاسوج
توضیحات
به سوالات حضوری پاسخ داده می شود. شرایط رو ندارین پیام نذارین. خانم مودب، موجه ،دارای فن بیان خوب ، مردم دار، خوشرو ، شیک پوش و دارای پرستیژ وکالت ، شرایط انجام کارهای ضروری اداری بیرون از دفتر ،داخل و خارج از استان را داشته باشد. سن تا 28سال ساعت کاری 8 تا 14 می باشد و حقوق مصوب اداره کار بوده و اضافه کاری بر پایه حقوق مصوب اداره کار لحاظ می شود. درصورت دارابودن شرایط، مشخصات خود را ارسال کنید با شما تماس خواهیم گرفت. نام و نام خانوادگی تحصیلات و رشته تحصیلی تاریخ تولد وضعیت تاهل تلفن محل سکونت معرفی خود و شرایط و ویژگی ها در حد دو سطر
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.