استخدام نیروی اجرایی برای پیگیری پرونده های ثبتی
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
استخدام نیروی اجرایی برای پیگیری پروندههای ثبتی یک مجموعه حقوقی معتبر در زمینه پیگیری پروندههای بانکی، به همکاری یک نیروی فعال و مسئولیتپذیر جهت امور اجرایی ثبت نیازمند است. ✅ شرح وظایف: • دریافت پروندههای بانکی از شعب و واحدهای حقوقی بانک • پیگیری کامل فرایند اجرایی ثبت از ابتدا تا انتها • حضور در ادارات ثبت و اجرای ثبت • انجام امور اداری مرتبط با اجرای احکام و اسناد رسمی ✅ شرایط همکاری: • آشنایی کامل یا آمادگی برای یادگیری سریع فرآیندهای اجرایی ثبت • داشتن روابط عمومی خوب و توانایی تعامل با ادارات و مراجع رسمی • دارای نظم، دقت، و مسئولیتپذیری در تحویل و اجرای پروندهها • امکان تردد شهری و بینشهری در صورت نیاز حقوق و مزایا: • پرداخت حقوق ماه اول 5 میلیون تومان ثابت و از ماه های بعد به صورت کارمزدی که شامل نصف کارمزد دریافت شده از هر پرونده میباشد. دفتر مرکزی مشهده ولی نیاز به اومدن به شرکت نیست. ساعت کاری اداری و بانکی می باشد. اکسل مقدماتی بلد باشد. شخص ساکن بردسکن باشد اگه با شرایط مشکلی ندارید رزومه و شماره تماس ارسال کنید در صورت تایید باهاتون تماس گرفته میشود.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
