استخدام نیروی خانم جهت امور اداری و مدیریتی
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر اداری به یک همکار خانم منظم، پیگیر و دارای روحیه مسئولیتپذیر نیازمند است. شما در محیطی پویا مشغول خواهید شد و فرصت رشد و یادگیری خواهید داشت. شرح وظایف: • پیگیری و هماهنگی امور اجرایی شرکت آشنایی با نرمافزارهای ICDL • توانایی ثبت و پیگیری دقیق اطلاعات • مهارت ارتباطی بالا و مسئولیتپذیری • منظم و پیگیر در انجام کارها سایر شرایط: • ۱ سال سابقه کاری • تحصیلات: حداقل دیپلم • فارغالتحصیل • حقوق: قانون کار و براساس توانمندی پاداش • حضور اولیه با آموزش • محیط امن و آموزشی • سن: بین ۲۲ الی ۴۰ سال • در صورت تمایل رزومه تلگرام ارسال بفرمایید. ساعت کاری: ۱۱ تا ۱۹
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.