استخدام همکار خانم در دفتر بیمه (پارهوقت )
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| پاره وقت | ندارد |
توضیحات
شرایط عمومی: منظم، دقیق و متعهد و آراسته روابط عمومی مناسب و توانایی ارتباط با مشتری توانایی یادگیری سریع و اجرای دستورالعملها شرح وظایف: انجام امور دفتری و پشتیبانی مشتریان صدور بیمهنامه (آموزش کامل داده میشود) پاسخگویی تلفنی و پیگیری امور مشتریان بایگانی و ثبت اطلاعات محیط کاری محترمانه و دوستانه آموزش کامل امور بیمهای ارسال رزومه خود در واتساپ جهت هماهنگی
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
