استخدام پذیرشگر در نمایندگی کرمان موتور بوشهر
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | ندارد |
توضیحات
نمایندگی کرمان موتور بوشهر جهت تکمیل کادر اداری خود، از یک نفر پذیرشگر خانم با روحیه فعال و مسئولیتپذیر دعوت به همکاری مینماید. ✅ شرح وظایف: پاسخگویی به مشتریان حضوری و تلفنی ثبت اطلاعات مشتری و هماهنگی جهت پذیرش خودرو صدور و پیگیری فاکتورهای خدمات هماهنگی بین بخش فنی، حسابداری و مشتریان انجام امور دفتری و بایگانی شرایط لازم: خوشبرخورد و منظم تسلط به کار با کامپیوتر (Word, Excel, واتساپ بیزینس) دقت بالا در ثبت اطلاعات روابط عمومی قوی (سابقه کار در نمایندگی یا امور اداری مزیت محسوب میشود) مزایا: حقوق توافقی متناسب با مهارت و تجربه بیمه و مزایای قانونی پس از دوره آزمایشی محیط کاری رسمی و پایدار محل کار: بوشهر-بین تنگگ دوم و سوم نمایندگی کرمان موتور کد1604 ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۷ — پنجشنبه ۸ تا ۱۳
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.



