استخدام کاربر دفتر پیشخوان
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
پاره وقت | ندارد |
توضیحات
استخدام کاربر دفتر پیشخوان دولت محل کار: جاده رودسر به لنگرود، ۲۰۰ متر قبل از اولین پل هوایی، دفتر پیشخوان «چینیجان (محمدزاده)» ساعت کاری: از ساعت ۷:۴۵ صبح تا ۱۴:۱۵ بعدازظهر شرایط استخدام: • جنسیت: خانم • آشنایی اولیه با کامپیوتر (ویندوز، ورد، اینترنت) • روابط عمومی بالا و توانایی ارتباط موثر با مشتریان • سن ترجیحاً بین ۲۰ تا ۳۵ سال • مسئولیتپذیر، منظم و خوشبرخورد حقوق : در اکثر دفاتر پیشخوان، سقف حقوق ماهانه حدود ۴ میلیون تومان است. اما در دفتر ما، اگر توانایی کاری بالا و تجربه داشته باشید، دریافتی شما متناسب با عملکردتان افزایش خواهد یافت. رقم دقیق حقوق پس از مصاحبه و بر اساس توانایی و تجربه شما تعیین میشود. لطفاً برای اطلاع از مبلغ حقوق تماس نگیرید. در صورتی که آشنایی کافی با کامپیوتر ندارید اما روابط عمومی خوبی دارید، امکان شروع بهعنوان کارآموز برای شما فراهم است. نحوه تماس: رزومه خود را در چت دیوار ارسال کنید، در صورت تایید زمان مصاحبه به شما اعلام می شود. «اگر فردی فعال، خوشبرخورد و مشتاق یادگیری هستید، خوشحال میشویم شما را در تیممان داشته باشیم.»
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.