استخدام کارمند اداری خانم
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
کارجویان عزیز لطفا با دقت آگهی مورد نظر را مطالعه فرمایید هلدینگ شرکت سپهرنیازدانا کد8169 به تعداد 1 نفر خانم جهت تکمیل کادر اداری خود به شرح ذیل نیرو میپذیرد،مجموعه نامبرده با ۱۵ سال سابقه در حوزه ارائه خدماتی، رفاهی، درمانی فعالیت مینماید ✔️ قسمت مورد نیاز: واحد مشاورین ✔️شرایط موردنیاز: آشنایی ابتدایی با کامپیوتر دارای اخلاق حرفهای ظاهر مناسب روابط عمومی بالا نظم و انضباط در کار مزایای ابتدایی: ✅️حقوق :۱۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان ✅️بهمراه بیمه تامین اجتماعی ✅️بیمه درمان تکمیلی مزایای ویژه: ✅️پاداش و افزایش حقوق ✅️ارتقا شغلی ✅آموزش قبل کار بصورت رایگان ✅️ساعت کاری ۸ ساعت تمام وقت،پنجشنبه ها ۵ ساعت کاری ❌️تماس پاسخگو نیستیم❌️ به هیچ عنوان بازاریابی و ویزیتوری نمیباشد،لطفا سوال نفرمایید ‼️افراد واجدین شرایط لطفا رزومه کاری خود را به شماره داخل آگهی از طریق واتساپ،ایتاو روبیکاو پیامک ارسال نمایند،پس از بررسی جهت مصاحبه حضوری با شما هماهنگی لازم صورت میپذیرد.‼️
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
