استخدام کارمند امور دفتری در نمایندگی کرمان موتور
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
شرکت ما جهت تکمیل پرسنل خود به یک کارمند خانم منظم دقیق و مسئولیت پذیر جهت انجام امور دفتری نیاز دارد. شرایط: توانایی انجام امور اداری و دفتری توانایی کار با کامپیوتر و تسلط بر ورد و اکسل توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان دارا بودن مهارت ارتباطی بالا و خوش برخورد داشتن اعتماد به نفس و برخورداری از روحیه پویا و فعال وظایف: ثبت دقیق اطلاعات مشتری در سیستم انجام امور دفتری پاسخگویی محترمانه به مشتریان همکاری با تیم فروش سرعت عمل بالا و انعطلاف پذیری در انجام مسئولیتها ساعت کاری ۸ الی ۱۵:۳۰ حقوق اداره کار + بیمه علاقه مندان لطفاً نام و نام خانوادگی سن، رزومه و شماره تماس خود را در چت ارسال کنند.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
