استخدام کارمند دفتر اسناد رسمی در صومعه سرا
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۳ سال |
توضیحات
لطفا فقط در صورت داشتن سابقه کار در دفتر اسناد رسمی و داشتن تجربه کار با سامانه ثبت آنی پیام دهید در غیر اینصورت لطفاً پیام ندهید. × آموزش نمیدهیم و باید خودتان از قبل بلد باشید مدرک تحصیلی شما مهم نیست و فقط بلد بودن سامانه ثبت آنی مهم است و تجربه شما دفتر اسناد رسمی 399 صومعه سرا برای جذب «کارمند دفتر اسناد رسمی» دعوت به همکاری می کند. شرایط: حداقل 3 سال سابقه، تسلط ICDL، تسلط سامانه ثبت آنی. ساعت کاری: 7 تا 14 بدون محدودیت سنی حقوق: 9,000,000 تا 12,000,000 تومان + بیمه + بیمه تکمیلی محل: صومعه سرا، گیلان شرح وظایف (خلاصه): 1- پذیرش و راهنمایی ارباب رجوع 2- کنترل مدارک و تشکیل پرونده 3- ورود اطلاعات و تهیه پیش نویس در ثبت آنی 4- هماهنگی امضا و شماره گذاری 5- محاسبه وجوه و ثبت صندوق 6- ثبت مکاتبات و بایگانی 7- اسکن و آرشیو الکترونیکی 8- رعایت محرمانگی نحوه اقدام جهت دریافت وقت مصاحبه: لطفا در «چت دیوار» به واحد منابع انسانی پیام دهید. به هر دلیلی ۸ وظیفه فوق را نمیتوانید اجرا کنید، پیام ندهید. فقط فرد با سابقه در دفتر اسناد و مسلط به نرم افزار ثبت آنی لازم داریم و آموزشی نیست
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
