توستر
توضیحات
برند سرجیو خیلی کم ازش استفاده شده. خود دستگاه روشن میشه اما المنت هاش(بالا و پایین) روشن نمیشه جوجه گردان هم داره نیاز به تعمیر داره داره حتما خیلی وقته دارم اما ظاهرش کاملا تمیز و نو هست و همیشه روکش گذاشتم روش و علامت روغنی و... اصلا نداره. ظاهرش نو هست. من نمیخواستم بفرومش دلم نمیومد چون واقعا تمیزه اما چون خونه رو دارم بازسازی میکنم خیلی از وسایل رو دارم رد میکنم بره بعدا دوباره بخرم چون جا ندارم الان.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.








