تیزر سینمایی برندینگ
از ساعت ۱۰ تا ۲۰ «بهجز روزهای تعطیل»
توضیحات
درود و مهر گارد ذهنی مخاطب به آسانی باز نمی شود؛ فرض کن جلب توجه کردی و به حرف شما چند ثانیه ای هم گوش کرد. خوب که چی، چرا باید خرید یا اقدام کند؟ شما هم یکی مثل بقیه گوش و چشم ها از ادعاهای پر هیاهو پر شده. خبر خوبی نیست ؟!! ساخت فیلم کوتاه و تیزر های سلیقه ای تاثیر چندانی ندارد. عکاسی هنری و ریلز های ظاهرا خلاق هم همین طور. این ها در بهترین حالت تشابه رقابتی است و مزیت محسوب نمی شود. با خودتان رو راست باشید. راهبری تبلیغات و برندینگ، باید با کاهش ریسک و افزایش ضریب نفوذ ارزیابی شود. اشاره مستقیم به کارکرد و کیفیت، لزوما موجب ترجیح و وفاداری مخاطب نمی شود. پارادایم ها تغییر کرده اند و ما هنور در عصر دایناسورها بسر می بریم. در سوگ خود ما را شریک ندانید !! خود خواسته را تدبیر نیست دوست عزیز. A. گام اول در طرح مساله و بررسی راه حل، مشاور شما خواهم بود. B. گام دوم تحلیل و جمع بندی. C. گام سوم راه حل ها و اجرای راهکار را بررسی خواهیم کرد. لینک واتسپ را در بالا تقدیم کردم. لطفاً تماس نگیرید و پیام بگذارید. تا چه پیش آید و چه در نظر افتد پر روزی باشید
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.






