کمک حسابدار خانم با قابلیت انجام امور اداری
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
توجه: مادامیکه آگهی را مشاهده می فرمایید، به منزله عدم استخدام شخص مورد نظر می باشد، لیکن به محض استخدام، آگهی حذف خواهد شد. با سلام و احترام شرکتی تولیدی بازرگانی نیازمند استخدام کمک حسابدار خانم با قابلیت انجام امور اداری می باشد. آشنایی قبلی به امور حسابداری از قبیل ثبت اسناد حسابداری ، ثبت فاکتورهای خرید و فروش و سایر امور حسابداری از جمله تهیه گزارشات مورد نیاز مالیاتی ( ارزش افزوده، سامانه مودیان و ... ) بیمه و ... امتیاز محسوب میشود. حقوق و مزایا حداقل برابر حقوق مصوب وزارت کار و بسته به توانایی شخص قابل افزایش و پرداخت می باشد. ساعت کاری از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح لغایت ۵ بعد از ظهر و پنجشنبه ها تعطیل می باشد. خواهشمند است جهت ارسال رزومه و تعیین وقت مصاحبه از طریق واتس اپ یا چت دیوار اقدام فرمایید . با تشکر
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
