فروش
| کارکرد | مدل (سال تولید) | رنگ |
|---|---|---|
| ۷۰۰۰۰ | ۱۳۹۱ - ۲۰۱۲ | نقرهای |
توضیحات
سلام عرض ادب 405 دوگانه سوز شرکتی اعتبار تا 6سال و گاز درآوردم بدون گاز استفاده کردم دونفر 206جلو عقب فابریک ارتفاع زدم برای زیبایی ماشین تقویت شده بیمه تا آخر سال ضبط باند دارد بدون اینکه واشر بزنه واشر سرسیلندر نو کردم همچی کولر بخاری فول ماشین سالم شیشه ها دودی لاستیک باتری اوکی جنت ها نو بدون آب یا روغن کم کنه الان سه ماهه خوابه یکی دیگه دارم دوتا هدلایت داره
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.



