مجموعه ۹جلدی مدیریت بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی
توضیحات
شامل کتاب های: ۱- ۱۰۰۱ راهکار تبلیغاتی - لوک دوپونت (قیمت انتشارات ۲۰۰ هزار تومان) ۲- برندسازی در هفت گام - فرزاد مقدم (قیمت انتشارات ۳۵۰ هزار تومان) ۳- طراحی کمپین تبلیغاتی در راستای استراتژی بازاریابی - جیم اوری (قیمت انتشارات ۴۸۰ هزار تومان) ۴- جایگاه سازی نبردی در ذهن - ال ریس و جک تراوت (قیمت انتشارات ۴۰۰ هزار تومان) ۵- هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده - ارجان چادهوری (قیمت انتشارات ۱۴۵ هزار تومان) ۶- بازاریابی چریکی - جی کنراد لوینسون (قیمت انتشارات ۵۵۰ هزار تومان) ۷- اصول بازاریابی داده محور ۱۵ معیاری که هر بازاریابی باید بداند - مارک جفری (قیمت انتشارات ۳۰۰ هزار تومان) ۸- کشش چگونه هر استارتاپ ی می تواند به رشد انفجاری دست یابد - گابریل وینبرگ و جاستین مارس (قیمت انتشارات ۴۸۰ هزار تومان) ۹- تست مامان چطور با مشتریان خود صحبت کنید - راب فیتزپپاتریک (قیمت انتشارات ۱۲۵ هزار تومان) کتاب ها همگی کاملا نو و ورق نخورده هستند به غیر از کتاب هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده که آن هم در حد نوست و صفحات تا نخورده اند جمع قیمت کتب در انتشارات = ۳ میلیون و ۳۰ هزار تومان
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.