مدیریت منابع انسانی
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۳ سال |
توضیحات
شرکت پسرخاله ماندگار ( مجتمع پذیرایی پسرخاله ) جهت تکمیل کادر اداری از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید: دارای مدرک کارشناسی ارشد تسلط به نرم افزارهای اکسل و آفیس آشنایی با قوانین اداره کار، بیمه تامین اجتماعی و پیگیری امور مالی آشنایی با سیستم های حسابداری و منابع انسانی توانایی ثبت فاکتورهای نسیه، کسورات و بایگانی مهارت در نگارش و تنظیم مکاتبات اداری و صورت جلسات تهیه و تنظیم اسناد و امور بایگانی آشنایی کامل با حقوق و مزایا، مرخصی، اضافه کار و همچنین نرم افزار حضور و غیاب برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۹ لغایت ۱۶ تماس حاصل فرمایید.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
