مسئول دفتر خانم
| نوع همکاری | نیاز به سابقه |
|---|---|
| تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
شرایط و ویژگیها: _ موجه و خوشبرخورد با توانایی ایجاد ارتباط موثر _ دارای روابط عمومی بالا و مهارت در تعامل با مدیران، همکاران و اربابرجوع _ مسلط به نرمافزارهای آفیس (Word، Excel، PowerPoint، Outlook) _ منظم، دقیق و مسئولیتپذیر در انجام امور اداری و پیگیریها _ توانایی مدیریت زمان و اولویتبندی کارها _ تجربه در تنظیم مکاتبات اداری و هماهنگی جلسات وظایف اصلی: _ پاسخگویی به تماسها و هماهنگی ملاقاتها _ تهیه و تنظیم نامهها و گزارشهای اداری _ مدیریت فایلها و اسناد _ هماهنگی امور داخلی دفتر و پشتیبانی مدیر مزایا: محیط کاری حرفهای و پویا حقوق و مزایای مناسب فرصت رشد و یادگیری محل کار: یزد بلوار مدرس نحوه ارسال رزومه: لطفاً رزومه خود را در چت برنامه دیوار یا واتساپ ارسال نمایید.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
