منشی اداری خانم(با مهارت حسابداری و انبارداری)
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۳ سال |
توضیحات
یک مجموعه تولیدی جهت تکمیل کادر اداری خود به یک منشی خانم با شرایط زیر نیازمند است: تسلط به نرمافزار Excel و آشنایی با سایر نرمافزارهای Office (Word و ...) آشنا به حسابداری مقدماتی آشنا به امور انبارداری توانایی پاسخگویی به تلفن و مشتریمداری قوی دارای روابط عمومی بالا، سرزبوندار و منظم ✅ حقوق و مزایا : عالی + شرایط کاری مناسب ✅ محل کار: بزرگراه پیامبراعظم ۷۵ بعداز تقاطع اول سمت راست ⏰ ساعت کاری: [ ۷ الی ۱۵ ] متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه و مشخصات فردی ارسال کنند
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.